چه موقع قهوه سبز بخوریم تا لاغر شویم؟ + طرز مصرف قهوه سبز برای لاغریزمان مطالعه : ۳ دقیقه

قهوه سبز

یک نام گمنام بین نوشیدنی های گرم قهوه سبز است که بسیاری از ما با این نوشیدنی آشنایی کاملی نداریم. البته باید بگوییم که این نام برای افرادی که چاق هستند و قصد کاهش وزن و رژیم لاغری دارند بسیار نامی آشنا است. قهوه سبز همان قهوه تیره است و تنها فرقی که بین این دو قهوه وجود دارد این است که قهوه تیره بو داده و قهوه سبز غیر بو داده است.

در ادامه مطلب تیم سلامت تکامگ شما را با فواید قهوه سبز آشنا خواهد کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

Green coffee؛ برای لاغری

همانطور که گفته شده قهوه سبز همان قهوه تیره است و تنها فرقی که دارد بو داده و فرآوری نشده است. همین موضوع باعث شده است که قهوه سبز را برای کاهش وزن استفاده کنند و از این نوشیدنی گرم به عنوان یک معجزه برای چربی سوزی یاد کنند.

اسید کلروژنیک ماده است که در قهوه تیره به علت بو دادن از بین می رود یا کاهش می یابد. ولی این اسید که کمک به چربی سوزی و باعث افزایش متابولیسم بدن می شود، در قهوه سبز به علت بو ندادن حفظ می شود و از بین نمی رود.

از اسید کلروژنیک به عنوان یک آنتی اکسیدان یاد می کنند که می تواند در کاهش وزن، افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش فشار خون، بهبود گردش خون و … مؤثر واقع شود.

Green coffee

افزایش متابولیسم بدن

شما با نوشیدن قهوه سبز باعث کاهش آزاد سازی گلوکز در سیستم بدنی خود می شود و این موضوع باعث می شود بدن شما برای جبران گلوکز شروع به سوخت و ساز کند.

بهبود گردش خون

انتقال اکسیژن به دیگر نقاط بدن وظیفه خون است. حال اگر این انتقال به خوبی انجام نگیرد، باعث خستگی و بی حوصلگی فرد می شود. این بی حوصلگی و خستگی در سوخت و ساز مفید بدن تأثیر می گذارد و مانع از چربی سوزی در بدن می شود. شما با نوشیدن قهوه سبز می توانید مانع از خستگی و بی حوصلگی خود شوید و به بهبود گردش خون خود کمک بسیار زیادی کنید.

Green coffee

جذب قند

یکی دیگر از فواید قهوه سبز کاهش جذب قند توسط بدن شما است. جذب قند توسط بدن یکی از علل افزایش وزن در افراد است، ولی اگر شما بتوانید این موضوع را به خوبی کنترل کنید، در کاهش وزن به خود کمک بسیار زیادی کرده اید.

کمک به کم خوری و لاغری

موضوع گرسنگی در وعده های غذایی اصلی می تواند یک امر بسیار طبیعی باشد. ولی گرسنگی در زمان عصر و بعد از صرف وعده های غذایی می تواند برای افرادی که می خواهند کاهش وزن را تجربه کنند کمی زیان آور باشد و آن ها را از رژیم لاغری خود دور کند.

قهوه سبز پاسخ بسیار خوبی به گرسنگی در طی این زمان ها است و می تواند اشتهای شما را به خوبی کنترل کند و به شما یک حس سیری بدهد.

Green coffee

طرز مصرف قهوه سبز برای لاغری

شما برای تهیه این قهوه باید ۶۰ گرم قهوه را در ۳۰۰ سی سی آب به مدت ۱۵ دقیقه بگذارید به آرامی بجوشد. حال بعد از جوشیدن ۱ ساعت به قهوه خود اجازه استراحت دهید تا ناخالصی های قهوه جدا شود و سپس آن را از یک صافی بگذرانید.

چه موقع قهوه سبز بخوریم تا لاغر شویم

شما می توانید این قهوه را روزی ۲ الی ۳ بار قبل از هر وعده غذایی بنوشید و در ماه بدون هیچ تحرکی ۳ کیلوگرم وزن کم کنید. البته توجه داشته باشید که شما با نوشیدن این قهوه و انجام تحرکات فیزیکی می توانید تا ۹ کیلوگرم از وزن خود را در یک ماه کم کنید.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }