چگونه یک دکوراسیون داخلی مدرن در خانه کوچک خود داشته باشیم؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

دکوراسیون داخلی مدرن

امروزه بسیاری از ما به دلایل خاصی در خانه های متراژ کوچک زندگی می کنیم و اکثر زمان خود را در منزل خود هستیم. حال مشکلی که بسیاری از افرادی که خانه کوچک دارند این است که چگونه دکوراسیون داخلی مدرن را برای خانه های کوچک خود به کار گیرند.

شاید بسیاری از شما فکر می کنید که دکوراسیون داخلی مدرن فقط برای خانه هایی با متراژ بالا کاربرد دارد و نمی توان از آن برای خانه های کوچک استفاده کرد. باید بگوییم که این طرز تفکر کاملاً اشتباه است و در بسیاری از مواقع ما شاهد پاسخگویی بهتری از دکوراسیون داخلی مدرن در منازل کوچک هستیم.

دکوراسیون داخلی مدرن

حتماً بخوانید: دکوراسیون داخلی گرم برای کسانی که یک فضای دلنشین می خواهند

پرهیز از شلوغ کردن فضا

یکی از مواردی که خانه های کوچک را از ابهت می اندازد این است که دکوراسیون داخلی آن بسیار شلوغ است. این موضوع باعث می شود فضا برای ساکنان آن خانه کوچک به نظر برسد و همیشه یک حس خفگی در منزل خود داشته باشند. باید بگوییم شمایی که منزلتان کوچک است، نباید به هیچ وجه از دکوراسیونی با ابعاد بزرگ و بیش از حد استفاده کنید و تا جایی که می توانید سعی کنید از وسایل کاملاً کاربردی در فضای خانه ی خود استفاده کنید.

به عکس بالا نگاه کنید، می بینید که دکوراسیون منزل با چند لوازم منزل چیدمان شده است و شما در این فضا به هیچ وجه وسیله غیر کاربردی را مشاهده نمی کنید. این سبک دکوراسیون می تواند شما را تا حد بسیار زیادی به هدفتان نزدیک کند و به شما یک فضای کاملاً دلباز و مدرن را هدیه دهد.

دکوراسیون داخلی مدرن

حتماً بخوانید: دکوراسیون داخلی سرد برای دلنشین کردن فضا

اتاق خواب کوچک اما زیبا

اتاق خواب یک فضای خصوصی در خانه به حساب می آید و مهمترین فضایی است که شما برای استراحت خود از آن استفاده می کنید. حال شما می توانید با ایده های بسیار جذاب به یک چیدمان بسیار عالی دست پیدا کنید.

ایده ای به نام اختلاف ارتفاع که امروزه توانسته است اتاق خواب های کوچک را تبدیل به اتاق خواب های مدرن کند. شما کافی است کمی به تخت خواب خود ارتفاعی بدهد و آن را در بالاترین جای ممکن در اتاق خواب قرار دهید.

اگر به عکس بالا توجه کنید، متوجه یک تضاد خوب بین تخت خواب و اتاق خواب می شوید و این موضوع را می شود سرچشمه استفاده از اختلاف ارتفاع دانست. در بعضی مواقع ایجاد تضاد و اختلاف در بین فضا و دکوراسیون می تواند یک دکوراسیون داخلی خوبی را به وجود بیاورد و برای ساکنان آن منزل بسیار دلنشین شود.

دکوراسیون داخلی مدرن

حتماً بخوانید: معماری روستیک یک سبک کاملاً طبیعی

سرویس بهداشتی

بازی با متریال در سرویس بهداشتی امروزه حرف اول را می زند و هر چه شما بتوانید از متریالی با یک هارمونی خاص استفاده کنید، شما را به داشتن یک سرویس بهداشتی خوب نزدیک می کند.

پس توجه داشته باشید که آن چیزی که می تواند بیشترین تأثیر در زیبایی یک سرویس بهداشتی داشته باشد، متریال استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی مدرن

استفاده از شومینه برای داشتن یک دکوراسیون داخلی مدرن

امروزه شومینه های برقی متنوعی در بازار وجود دارد و شما می توانید از آن ها برای تقسیم بندی فضای خود استفاده کنید. شاید شومینه بهانه ای باشد که شما بتوانید فضای نشیمن و پذیرایی خود را از هم جدا کنید و از کنسول به وجود آمده به عنوان یک دکور خوب برای منزل خود استفاده کنید.

شما با این کار هم یک کنسول بسیار مدرن و هم یک جداکننده خوب فضا را به خانه ی خود تحمیل و یک دکور مدرن را در خانه ی خود ایجاد می کنید.

دکوراسیون داخلی لاکچری
دکوراسیون داخلی لاکچری

کمد ها اتاق خواب

استفاده از یک طرح ساده و یک رنگ هماهنگ با محیط می تواند یک هارمونی خوبی در فضای اتاق خواب به وجود بیاورد. اگر به عکس بالا توجه کنید، متوجه می شوید که کمدها از یک طرح ساده و یک رنگ هماهنگ با فضا بهره می برند و این دکوراسیون باعث شده فضای اتاق خواب از یک پارچگی بیرون بیاید و یک تنه ی دیوار تبدل به یک اتفاق خوب و زیبا شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }