بیژن پاکزاد؛ طراحی که امضای آن رنگ زرد استزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بیژن پاکزاد

اگر در دنیای مد به دنبال لباس های فاخر و لاکچری بودید، حتماً اسم برند بیژن را شنیده اید. بیژن پاکزاد که یک طراح لباس ایرانی و آمریکایی است، صاحب این برند لاکچری است. بیژن پاکزاد در ۱۵ فروردین سال ۱۳۲۳ در تهران چشم به جهان گشود و در ۲۷ فروردین سال ۱۳۹۰ این دنیا را ترک کرد. حال این برند معروف در دنیا به واسطه فرزندان و طراحان بنام اداره می شود و فعل حاضر یکی از بهترین برندهای دنیا شناخته می شود.

بیژن پاکزاد

برند بیژن برای مردان شیک پوش

وقتی صحبت از شیک پوش ترین افراد دنیا می شود، برند بیژن همیشه در صحنه حاضر است و به چشم می خورد. اکثر مردانی که از این برند پوشاک تهیه می کند، افراد بنام دنیا هستند. افرادی چون رئیس جمهورهای آمریکا، رئیس جمهور روسیه، بازیگران هالیودی، بازیگران بریتانیایی و … .

حیطه کاری بیژن طراحی و تولید لباس های مردانه بود و تا این اواخر فقط لباس های لاکچری مردانه تولید می کرد و وارد صنعت پوشاک زنانه نشده بود. یکی از عواملی که باعث خاص بودن این برند شده است، تولید محدود پوشاک است و اکثر پوشاک این برند سفارشی دوخته می شود. به همین دلیل است که برند بیژن پاکزاد بسیار گران قیمت است و برای تهیه لباس از این برند باید هزینه های زیادی پرداخت کنید.

بیژن پاکزاد

شروع کار بیژن پاکزاد

بیژن پاکزاد کار خود را در ایران با بوتیکی به نام بوتیک بیژن آغاز کرد، بعد کار خود در ایتالیا و آمریکا گسترش داد. حال امروزه برای خرید از این برند باید به بلوار رودئو داریو در کالیفرنیا آمریکا مراجعه کنید. در این بلوار اکثر برندهای معروف دنیا شعبه دارند و می شود گفت لاکچری ترین لباس های دنیا را می شود در این بلوار پیدا کرد.

شما برای خرید از خانه مد بیژن باید وقت قبلی داشته باشید، زیرا این فروشگاه در روز تعداد محدودی از مشتریان را پذیرا است.

صنعت عطر و ادکلن بیژن

از سال ۱۹۸۱ بیژن وارد عرصه تولید عطر شد و فعل حاضر شما می توانید ۱۴ رایحه بی همتا عطرهای بیژن را با قیمت حدود ۴۰۰ دلار خریداری کنید. البته بیژن سعی داشته قیمت عطرهای خود را زیاد بالا نگذارد تا افراد بیشتری توانایی خرید این محصول بیژن را داشته باشند.

بوگاتی بیژن

خودروهای بیژن

اکثر دنیا بیژن را با رنگ زرد می شناسند. برای همین موضوع تمامی ماشین های بیژن از یک تم زرد برخوردار هستند. اگر شما کمی به دنیا ماشین آگاه باشید، حتماً بوگاتی ویرون بیژن پاکزاد را دیده اید. جالب است بدانید بیژن با خودروسازان معروف دنیا اعم از بوگاتی، رولزرویس و آستون مارتین همکاری داشته است که خروجی یکی از این همکاری ها طراحی و دیزاین ۳۰ دستگاه رولزرویس فانتوم بوده است.

حتماً بخوانید: هرمس یک برند خانوادگی و ابرلوکس فرانسوی است

در آخر

بیژن پاکزاد یک افتخار ایرانی است که نام او برای همیشه در دنیای مد و لباس باقی خواهد ماند و استفاده از تجربیات او در زمینه طراحی بسیار با ارزش است و زندگی بیژن پاکزاد را می شود الگویی بزرگ برای آیندگان دانست. حال باید ببینم ال وی ام هاش فرانسوی با خرید زمینی که خانه بیژن در آن قرار دارد چه خوابی برای بیژن دیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }