برای تقویت زبان آلمانی خود به این موارد توجه کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

یادگیری زبان جدید علاوه بر اینکه تجربه جذابی است، می تواند برای بسیاری از ما کار دشواری باشد. تماشای فیلم، گوش دادن به منابع صوتی، نوشتن و … همه ی این کارها می تواند این مسیر سخت را برای ما کمی هموار کند. ما در ادامه به چند راهکار برای تقویت زبان آلمانی اشاره کرده ایم و امیدوار هستیم این مطلب بتواند شما را در مسیر یادگیری زبان آلمانی کمک کند.

دیدن فیلم و سریال

یکی از راه های خوب برای آشنا شدن با لهجه، عبارات و لغات زبان آلمانی تماشای فیلم و سریال با زیرنویس است. شما بهتر است در ابتدا با زیرنویس فارسی شروع به دیدن فیلم ها کنید و به تدریج زیرنویس آلمانی را فعال کنید.

گوش دادن

گوش دادن به منابع صوتی مثل پادکست، دوره های آموزشی، کتاب های صوتی و … می تواند برای تقویت زبان آلمانی بسیار مفید باشد. سعی کنید در ابتدای آموزش از منابعی استفاده کنید که تا حدی برای شما چالش برانگیز باشد و طی مرور زمان به سراغ منابع پیشرفته بروید.

مکالمه با دوستان یا نرم افزارها

اگر کلاس زبان می روید حتماً از دوستان خود بخواهید که در روز برای مدتی باهم آلمانی صحبت کنید. در این مسیر بعضی از نرم افزارهای مکالمه آلمانی می تواند شما را کمک زیادی کند.

تقویت زبان آلمانیخواندن کتب آلمانی

برای تقویت زبان آلمانی در روز به مدت چند دقیقه سعی کنید بخشی از یک کتاب آلمانی را مطالعه کنید. حتماً شما هنگام مطالعه به لغاتی برخورد خواهید کرد که معنی آنها را نمی دانید. پس بهتر است کنار خود یک دفترچه لغات داشته باشید و ترجمه و خود لغتی که نمی دانید معنی آن چیست را یادداشت کنید.

گوش دادن به موسیقی

در مسیر یادگیری زبان آلمانی گوش دادن به موسیقی می تواند یکی از بهترین کارها برای افراد باشد. در ابتدا شروع کنید به گوش دادن به آهنگ ها با تکست و بعداً سعی کنید متون آهنگ را به تنهایی متوجه شوید.

حتماً بخوانید: به سؤال های پرتکرار در مورد اوسبیلدونگ آلمان پاسخ داده ایم

نوشتن

تجربه های روزانه، موضوعاتی که به آن علاقه مند هستید، خاطرات و … بسیاری از این موارد که می تواند بهانه ای برای نوشتن باشد. حتماً در روز یک پاراگراف حتی چند خط در مورد هر چیزی که علاقه دارید، بنویسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }