بهترین روش تهیه بیسکویت زنجبیلی خانگی را به شما آموزش داده ایمزمان مطالعه : ۲ دقیقه

هنگام عصر که می شود اکثر ما دوست داریم یک چای به همراه یک خوراکی شیرین میل کنیم. ما امروز برای این خوراکی شیرین به سراغ بیسکویت زنجبیلی خانگی رفته ایم و به شما طرز تهیه آن را آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه بیسکویت زنجبیلی خانگی

۳۵۰ گرم آرد قنادی

دو عدد تخم مرغ

۱۰۰ گرم شکر

یک قاشق غذای خوری شیر خشک قنادی

یک قاشق غذاخوری ماست

یک چهارم قاشق چای خوری وانیل

نوک قاشق چای خوری نمک

یک قاشق چای خوری بیکینگ پودر

۵۰ گرم روغن مایع

یک قاشق چای خوری پودر هل

مواد رومال

یک قاشق چای خوری شیر

یک قاشق چای خوری شکر

یک عدد تخم مرغ کامل

بیسکویت زنجبیلی خانگیقدم اول

در ابتدا دو عدد تخم مرغ هم دمای محیط را داخل یک کاسه بزرگ بشکنید و بعد مقدار خیلی کمی نمک، شکر و یک چهارم قاشق چای خوری وانیل را به آن اضافه کنید و به خوبی هم بزنید.

قدم دوم

حال که ماده قدم اول شما یک حالت کمرنگ پیدا کرد شما روغن مایع را به آرامی حین همزدن به مایع بیسکویت زنجبیلی خود اضافه کنید. بعد یک قاشق چای خوری پودر هل را به همراه دو قاشق چای خوری زنجبیل به ترکیب خود اضافه کنید.

در ادامه شیر خشک قنادی و ماست را به مایع بیسکویت اضافه می کنید و کمی هم می زنید.

قدم سوم

در این مرحله از تهیه بیسکویت زنجبیلی خانگی شما بیکینگ پودر را اضافه می کنید و در آخر آرد قنادی خود را در دو مرحله الک کرده و به مایع خود اضافه می کنید.

قدم چهارم

در این مرحله شما آنقدر مایع بیسکویت را هم می زنید که به یک خمیر لطیف و چسپناک برسید. توجه هم داشته باشید که خمیر را نباید زیاد ورز دهید، همین که سفیدی آرد از بین برود کافی است.

حتماً بخوانید: طرز تهیه شیرینی دانمارکی به روش قنادی محله شما

قدم پنجم

خمیر این بیسکویت نیاز به استراحت ندارد. پس شما روی میز کار خود آرد بریزید و خمیر خود را به اندازه نیم سانتی متر باز کنید. سپس با استفاده از یک کاتر  شروع به جدا کردن بیسکویت های خود کنید.

قدم ششم

شما در این مرحله بیسکویت های خود را با فاصله از هم داخل سینی فر می چینید.

قدم هفتم

فر (برقی) شما که دارد در دمای ۱۷۵ الی ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم می شود شما روی بیسکویت های زنجبیلی خانگی خود را رومال می کنید.

قدم هشتم

در آخرین قدم هم شما بیسکویت های خود را به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه داخل فر می گذارید. توجه هم داشته باشید که بیسکویت های زیاد تغییر رنگ ندهند، زیرا خشک می شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }