دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود را به این مطلب بسپاریدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

هیچ وقت فکر نکنید چونکه محدودیت فضایی دارید، نمی توانید به یک دکوراسیون جذاب دست پیدا کنید. اگر کمی شما به ارتباط متریال، نور، رنگ ها و اکسسوری های فکر کنید و از آیتم های جذابی بهره ببرید، حتماً آشپزخانه کوچک شما زیبا و دلنشین دیده خواهد شد.

به متریال توجه زیادی داشته باشید

در فضاهای کوچک باید توجه افراد به متریالی که برای دیزاین فضا استفاده می کنند زیاد باشد. به طور مثال برای آشپزخانه های کوچک بهتر است شما در کنار کابینت های چوبی خود از فلز استیل یا سنگ مرمر استفاده کنید. ترکیب چوب با این دو متریال می تواند فضای آشپزخانه کوچک شما را بسیار جذاب کند.

دکوراسیون آشپزخانه کوچکوسایل آشپزخانه اکسسوری شما هستند

چرا به جای کابینت از قفسه ها استفاده نمی کنید؟ کابینت زیاد شاید وسایل بیشتری در خود جا دهد، اما مطمئناً فضای آشپزخانه را کوچک نشان می دهد. استفاده از قفسه ها به شما کمک می کند تا فضایتان بزرگتر دیده شود.

به این فکر کنید که روی دو صفحه چوبی بالای سینک ظرفشویی چند ظرف چینی گذاشته شود. هم اکسسوری های شما جا دارد و هم فضای شما جذاب تر و بزرگ تر دیده می شود.

به طرح ها توجه کنید

اگر دکوراسیون مینیمال و ساده برای شما بعد از مدتی خسته کننده می شود، بهتر است از چند آیتم طرح دار در فضای خود بهره ببرید. به طور مثال از سرامیک های طرح دار برای یک تنه دیوار آشپزخانه خود استفاده کنید.

میز کوچک

به یک میز کوچک دو نفره برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود فکر کنید. این نوع میزهای کوچک یک فضای دلنشین و زیبا را در آشپزخانه شما به وجود می آورند و معمولاً هم جای زیادی در آشپزخانه شما اشغال نمی کنند.

دکوراسیون آشپزخانه کوچککمی لوکس باشید

به آیتم های جذاب و لوکس توجه کنید. اگر دوست دارید کمی آشپزخانه شما شلوغ به نظر برسد باید جسارت به خرج دهید. اکسسوری های خاص و چشم گیر می تواند در این زمینه شما را کمک زیادی کند.

حتماً بخوانید: شما در دکوراسیون مونوکروم فقط اجازه استفاده از یک تناژ رنگی دارید

رنگ مشکی هم استفاده کنید و هم نکنید

ما داریم از دکوراسیون یک آشپزخانه کوچک حرف می زنیم. پس زیاد جالب به نظر نمی رسد که شما از رنگ مشکی برای کابینت های خود استفاده کنید، زیرا رنگ های تیره فضا را کوچک نشان می دهند. اما آن طرف قضیه هم رنگ های تیره می تواند شما را به یک دکوراسیون جذاب نزدیک کند. انتخاب با خود شماست.

از نور و رنگ ها کمک بگیرید

در دکوراسیون آشپزخانه کوچک بازی با نور را فراموش نکنید. از نورهای متمرکز روی نقطه خاصی مثل میز آشزخانه یا کابینت خود بهره ببرید. بد نیست با استفاده از رنگ های روشن و خنثی یک خطای دید ایجاد کنید تا فضای شما بزرگ تر دیده شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }