با بهترین شیوه چیدمان گلدان در منزل آشنا شویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

بهترین شیوه چیدمان گلدان

این روزها بسیاری برای دکوراسیون محیط داخلی خانه خود از طبیعت سبز خداوند کمک می گیرند. اما آوردن این طبیعت سبز به خانه احتیاج به رعایت مسائلی دارد. در واقع شما باید متناسب با رنگ فضا و هر قسمت خانه اقدام به خریداری گلدان کنید. به طور مثال شما نمی توانید برای ورودی خانه ی خود از گلدان های کوچک استفاده کنید یا برای آشپزخانه خود از گلدان های بزرگ استفاده کنید.

راه پله و پاگرد

در ابتدا به سراغ اولین قسمت هر خانه می رویم. شما دو گزینه برای ایجاد فضای سبز برای قسمت خارجی خانه خود پیش رو دارید. اولین گزینه استفاده از گلدان های کوچک روی هر پله است. دومین گزینه استفاده از یک گلدان بزرگ در پاگرد هر راه پله است.

بهترین شیوه چیدمان گلدانورودی خانه

ورودی خانه می تواند معرف چیدمان کلی خانه ی ما باشد. بهتر است برای ورودی خانه از گلدان های بزرگ استفاده کنید تا زمانی که خود یا مهمانتان وارد منزلتان می شود بهترین استقبال صورت گیرد.

راهروها

راهروهای عموماً در فضای خانه یک فضای بلا استفاده محسوب می شوند. بهتر است برای آوردن طبیعت سبز به این فضاها از گلدان های ظریف و مدرن استفاده کنید. اگر برایتان مقدور است سعی کنید گلدان ها را روی یک میز کوچک قرار دهید تا جذابیت راهروهای شما بیشتر شود.

ستون ها

اگر متراژ خانه شما بزرگ باشد به احتمال زیاد ستونی در یک قسمت از خانه خود دارید. شما می توانید برای پوشاندن این عنصر زننده در طراحی داخلی از گل های پهن و دراز استفاده کنید.

بهترین شیوه چیدمان گلدانآشپزخانه

بهترین شیوه چیدمان گلدان در آشپرخانه متمرکز شدن روی یک نقطه است. در واقع شما برای اینکه یک فضای آرامش و سکون ایجاد کنید بهتر است از گلدان های مختلف برای یک قسمت خاص از آشپزخانه خود استفاده کنید. سعی کنید گوشه و کنار آشپزخانه خود را سبز نگه دارید.

شومینه و طاقچه

بهترین گلدان ها برای فضاهایی مثل شومینه و طاقچه می تواند گل های اسکاندیس، گندمی، پاپیتال و … باشد. این گل ها به دلیل اینکه حالت آویزان شده دارند، می تواند فضای زیبایی را در منزل ایجاد کنند.

حتماً بخوانید: گیاه انجیری یا گیاه مونسترا؛ یک گیاه خوب برای افرادی که به دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند

میز ناهارخوری

عموماً اعضای خانواده بیشترین زمان باهم بودن را روی میز ناهارخوری تجربه می کنند. شما می تواند با استفاده از چند گلدان کوچک طبیعت سبز را به جمع خانوادگی خود دعوت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }