افراد بسیار حساس چگونه رفتار می کنند؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

افراد بسیار حساس

در دنیایی که ما زندگی می کنیم افراد هر کدام یک تیپ شخصیتی متفاوت دارند. پس واجب است ما در زندگی خود شناخت کافی روی تایپ های شخصیتی داشته باشیم تا مانع از برچسب زدن های اشتباه به دیگران شویم.

افراد بسیار حساسکنار نیامدن با تغییرات

افراد بسیار حساس با تغییرات به راحتی کنار نمی آیند و اگر احساس کنند در برنامه آن ها تغییری ایجاد شده بسیار عصبانی می شوند.

احساسات همانند آینه

این افراد همانند آینه در مقابل احساسات دیگران عمل می کنند. در واقع احساسات اطرافیان می تواند تأثیر عمیقی روی آن ها بگذارد. اگر دوست آن ها ناراحت شود، آن ها هم ناراحت می شوند و اگر دوست آن ها خوشحال شود، آن ها هم خوشحال می شوند.

حتماً بخوانید: HSP یک بیماری نیست، بلکه یک نوع شخصیت است

ناراحتی آن ها

افراد بسیار حساس زمانی که از شما ناراحت باشند به هیچ عنوان به چشمان شما نگاه نمی کنند و تمام سعی خود را می کنند تا از شما دور باشند.

اهمیت به جزئیات

HSPها بسیار به جزئیات اهمیت می دهند و برایشان این موضوع خیلی مهم است.

افراد بسیار حساسانتخاب = مشورت

فوق حساس ها برای انتخاب های خود احتیاج به مشورت دارند. به طور خلاصه بگوییم آن ها حتی اگر بخواهند لباسی برای خود بخرند باید از دیگران مشورت بگیرند و تا زمانی که تاییدیه خرید را از دیگران نگیرند به هیچ عنوان آن لباس را نمی خرند.

حتماً بخوانید: من یک درونگرا هستم و آمده ام شما را با تایپ شخصیتی خود آشنا کنم

آن ها را لمس نکنید

افراد فوق حساس روی لمس شدن بدنشان توسط افراد دیگر هم حساس هستند. جالب است بدانید که اصلاً این اشخاص دوست ندارند کسی به آن ها دست بزند.

حتماً بخوانید: با خصوصیات اخلاقی میانگراها آشنا شوید

در جمع ها سکوت را انتخاب می کند

این اشخاص در جمع هایی که افراد برای آن ها غریبه هستند سکوت را انتخاب خود قرار می دهند و بسیار با دیگران آرام رفتار می کنند. البته بهتر است بدانید که فوق حساس ها در جمع های دوستانه اصلاً آرام نیستند.

مخفی کردن احساسات

طرز رفتار آن ها می تواند بازگو کننده احساسات آن ها باشد. در واقع آن ها نمی توانند احساسات خود را نسبت به کسی پنهان کنند و حتماً با طرز رفتار خود طرف مقابل را از حس واقعی خود با خبر می کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }