من یک درونگرا هستم و آمده ام شما را با تایپ شخصیتی خود آشنا کنمزمان مطالعه : ۲ دقیقه

من یک درونگرا هستم

همه ما دنیایی داریم و کاملاً از دنیایی که در آن قرار داریم لذت می بریم. پس شما نباید به ما برچسب مودی، بی حوصله، افسرده و … بزنید. من یک درونگرا هستم و مواردی را که در متن زیر می خوانید بازگو کننده تایپ شخصیتی من است.

من تنهایی را دوست دارم، اما …

من تنهایی رو دوست دارم، اما نه همیشه. در واقع اگر همیشه تنها بمونم حوصله ام سر میره و کلافه میشم.

به طور مثال زمانی که در خانه هستم بیشتر زمانم را در اتاقم می گذرانم و هرگاه که احساس کنم تنهایی حوصله ام را سر برده از اتاقم بیرون میام و کمی پیش خانواده ام می نشینم.

تلفن حرف زدن را دوست دارم، اما …

چه کسی گفته من از تلفن حرف زدن خوشم نمیاد. فقط من یه روزهایی حوصله حرف زدن ندارم و دوست ندارم تلفن کسی رو جواب بدم. بهتر است بدانید من زمان هایی که دوست داشته باشم تلفن حرف بزنم خودم به شما زنگ می زنم.

من یک درونگرا هستممهمونی ر فتن رو دوست دارم، اما …

من خیلی دوست دارم به دورهمی ها و مهمونی ها برم، اما نه خیلی طولانی و حوصله سر بر. در واقع اگر مهمونی طولانی بشه دلم خیلی به زمان های تنهاییم تنگ میشه.

حتماً بخوانید: در داشتن روابط اجتماعی با درونگراها به این موارد توجه کنید؟

هم پرحرفم، هم کم حرف

اگر با من تو یه جمع دوستانه باشید، حتماً متوجه شده اید که من جمع را یکبار با پرحرفی و یکبار هم با سکوت همراهی می کنم. ساده بگویم من تو جمع های دوستانه خیلی پرحرف میشم بعدش یکدفعه ساکت میشم.

من یک درونگرا هستم، ولی در بعضی از مواقع یک فرد کاملاً برونگرا می شوم و آنقدر حرف می زنم که نگو. البته بهتر است بدانید که در بعضی از مواقع هم کاملاً ساکت هستم و سکوت را به هر چیزی ترجیح می دهم.

حتماً بخوانید: افراد درونگرا اینگونه خوشحال می شوند

نظر دوستان در مورد من

اگر از دوستانم در مورد برونگرا و درونگرا بودن من سوالی کنید، حتماً با پاسخ های متفاوتی مواجه می شوید. ساده تر بگویم: از نظر بعضی از دوستان برونگرا، از نظر بعضی از دوستان درونگرا هستم.

بهتر است بدانید من فردی هستم که می توانم درونگراها و برونگراها را به خوبی درک کنم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }