چگونه می شود مسیر خوشبختی در زندگی را پیدا کرد؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

زندگی همانند یک سناریو

زندگی مانند یک سناریو است و همه ما بازیگران آن هستیم و هر کدام از ما نقشی را در این سناریوها بازی می کنیم. سناریوهایی که اکثر اوقات ذات اصلی ما را نشان نمی دهد و خوشبختی ما را پنهان می کنند. به نوعی بازیچه دست نویسنده و کارگردان این فیلم نامه هستیم.

انتخاب نقش در این سناریوها نزد خود شما است، حال می توانید پیشنهاد نقش خوب را قبول کنید یا پیشنهاد نقش بد را این دست خود شما است. انتخاب؛ مهمترین نقش در زندگی را دارد و همیشه انتخاب ها بوده که باعث تفکیک انسان های روی کره زمین شده است.

زندگی

انتخاب نقش

ذات تمامی ما انسان ها زیبا است و اتفاقات زندگی است که باعث فاصله گرفت ما از ذات زیبا می شود. در انتخاب نقش خود در این زندگی باید دقت کنید و نگذارید انتخاب های اشتباه باعث شود در ذات اصلی شما تغییرات منفی ایجاد کند. اکثر ما تا زمانی که وارد جامعه نشده ایم هیچ نقش منفی را برای بازی کردن در آن انتخاب نکرده ایم و همیشه نقش های مثبت را در زندگی خود بازی کرده ایم. ولی به محض وارد شدن در این جامعه ی ترسناک پیشنهادهای نقش منفی بسیاری به شما داده می شود و این شما هستید که دست رد به این نوع پیشنهادها می زنید.

دید ما نسبت به زندگی

دید ما نسبت به زندگی مهمترین مسئله است که باید آن را جدی بگیریم. باید ببینیم از زندگی چه چیزهایی می خواهیم؟، باید ببینیم در زندگی دوست داریم به چه جایگاهی برسیم؟، باید ببینیم در این زندگی آرامش می خواهیم یا یک زندگی پر تلاطم؟ و … بسیاری از این بایدها که تا به امروزه اکثر ما به آن ها پاسخ نداده ایم.

همه ما آرزوهای زیادی داریم و برای آفریده کردن آن ها زحمات زیادی کشیده ایم، ولی مشکل اینجاست که آخر آرزوهای خود را نمی دانیم و هر چه به جلو می رویم این آرزوها بزرگتر می شود و زندگی برای ما دشوارتر.

امروزه اکثر ما دوست داریم یک زندگی آرام را به خود هدیه دهیم، ولی این زندگی آرام را در وجود خود پیدا نمی کنیم و همیشه آن را در زندگی دیگران و درون افراد مختلف می یابیم و تا حالا به خود نگفته ایم که چرا زندگی ما باید در وجود دیگران باشد؟

زندگی

به دنبال خوشبختی

به دنبال خوشبختی راه های زیادی را کشف کرده ایم، گاهی اوقات موفق و گاهی اوقات دلسرد بوده ایم. در قانون زندگی خوشبختی را باید در کوچکترین موارد زندگی دید، نه همیشه در بزرگترین موارد زندگی. شاید اکثر ما ماشین های لوکس را دوست داریم و همیشه زندگی کردن در یک خانه لوکس آرزوی ما بوده، ولی زیباتر از این ها سلامت ذهن و درون شما است.

کلام آخر

بیایید در این زندگی نقش مثبتی را در سناریوهای زندگی بازی کنیم و هر پیشنهاد اشتباه را قبول نکنیم. زیبایی های زندگی در ساده ترین موارد این دنیا است و لازم نیست همیشه شما به دنبال آن ها باشید. همین که شما دارید این متن را می خوانید خوشبختی است، زیرا افرادی در این دنیا هستند که نمی تواند به همین صفحه ی لپ تاپ یا گوشی نگاه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }