با دختران آلفا چگونه رفتار کنیم تا خوشحال شوند؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

رفتار مناسب با دختران آلفا

یکی از عادات اشتباه ما در زندگی این است که دوست داریم هر فردی مطابق میل ما رفتار کند و اگر خارج این باشد ما اجازه زدن برچسب هایی چون این دختره رفتارش شبیه پسرا هست، این دختره اصلاً اخلاق دخترونه نداره، این دختره یا پسره و … را به خود می دهیم و دختران را از رفتار نامناسب خود ناراحت می کنیم.

رفتار مناسب با دختران آلفا
رفتار مناسب با دختران آلفا

احترام به استقلال آن ها

دختران آلفا به استقلال در زندگی خود بسیار اهمیت می دهند و خوشحال می شوند افراد زندگی آن ها به جای کنترل و محدود کردن به آن ها آزادی و استقلال عمل ببخشند.

هیجان یک حکم مهم

دختران آلفا ساخته شده اند برای هیجان و تجربه های جدید، اما عده ای هستند به خاطر خطرناک بودن و نداشتن تجربه آن ها را در زندگی از بسیاری کارهای لذت بخش در این دنیا منع می کنند. بهتر است به این دست دختران اجازه دهید تا هیجان در زندگی را تجربه کنند تا با شما رفتار مناسبی داشته باشند.

تصمیم گیری در زندگی

اجازه دهید دختران آلفا در زندگی خود تصمیم گیرنده باشند. از اینکه شما برای آن ها تصمیم بگیرید بسیار ناراحت می شوند و پیش خودشان فکر می کنند که بازیچه دست دیگران در زندگی هستند.

رفتار مناسب با دختران آلفا
رفتار مناسب با دختران آلفا

علاقه به دوستان

دختران آلفا علاقه ی زیادی به دوستان خود دارند و دوست دارند که با آن ها به سفر و گشت و گذار بروند. پس محدود کردن این افراد می تواند کار بسیار اشتباهی باشد.

دستوری صحبت نکنید

اگر به دنبال رفتار مناسب با دختران آلفا هستید، پس سعی کنید به هیچ عنوان دستوری صحبت نکنید و اگر هم درخواستی دارید حتماً لحن صحبت خود را به شیوه درخواستی اعلام کنید.

کمک کردن

در اکثر مواقع دوست دارند کارهای خود را به تنهایی انجام دهند و زیاد از کارهای گروهی خوششان نمی آید. پس تا زمانی که از شما درخواست کمک نکردن کمکشان نکنید.

رفتار مناسب با دختران آلفاتفریح در بیرون از خانه

دختران آلفا دوست دارند که قسمتی از شبانه روز خود را در بیرون از منزل بگذراند. پس به این عادت دختران آلفا احترام بگذارید وگرنه آن ها کلافه می شوند.

نه و بله

بسیاری را دیده ایم که می گویند نه و بله دختران به هیچ عنوان قابل تشخیص نیست و نمی شود منظور آن ها را متوجه شد. اما یک خبر خوشحال کننده؛ دختران آلفا اصلاً چنین اخلاقی ندارند و نه آن ها نه و بله آن ها بله است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }