دختران آلفا؛ دخترانی که احتیاج به درک پارتنر خود دارندزمان مطالعه : ۲ دقیقه

دختران آلفا چه انتظاری از پارتنر خود دارند؟

یکی از مسائل مهمی که سبب می شود یک رابطه به نحو احسن ساخته شود، شناخت و درک یگدیگر است. این روزها می بینیم به خاطر خصوصیات دختران آلفا برچسب بی احساسی را خیلی راحت روی بسیاری از دختران می چسبانند و آن ها را دخترانی نالایق برای یک رابطه می خوانند. باید بگوییم این درک اشتباه ما از این جنس دختران است و اصلاً ما در این دنیا دختری بدون احساس نداریم. بیایید بیشتر با رفتارها و شخصیت های این جنس دختران آشنا شویم.

دختران آلفا چه انتظاری از پارتنر خود دارند؟آزادی در رابطه

دختران آلفا از پارتنر خود این انتظار را دارند بعد از رابطه محدود نشوند و به نیاز آزادی آن ها بعد رابطه توجه شود. به طور مثال آن ها دوست دارند بعد از رابطه با دوستان خود وقت بگذرانند و دوست دارند پارتنر آن ها این موضوع را درک کند.

احترام در رابطه

این دست از دختران به حریم شخصی و تصمیمات زندگی خود بسیار اهمیت می دهند و به هیچ عنوان دوست ندارند پارتنر آن ها نسبت به این موضوع بی اعتنایی کند.

دختران آلفا چه انتظاری از پارتنر خود دارند؟
دختران آلفا چه انتظاری از پارتنر خود دارند؟

استقلال در زندگی

دختران آلفا شخصیت غیر وابسته دارند و اصلاً خوششان نمی آید کسی به آن ها بچسبد و از جیک و پیک آن ها باخبر شود. به طور مثال دختران آلفا از پارتنرهایی که دائماً از آن ها می پرسند، کجا هستی و چه می کنی بسیار بدشان می آید و به شدت از این مسائل عصبانی می شوند.

پیشرفت در زندگی

اگر فردی هستید که در زندگی خود به دنبال پیشرفت نیستید و دوست دارید یک زندگی معمولی داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنم اصلاً با دختران آلفا وارد رابطه نشوید، زیرا آن ها عاشق پیشرفت هستند و هیچ چیزی نمی تواند آن ها متوقف کند.

عاشق دیوانه بازی

جالب است بدانید که دختران آلفا یک ویژگی بسیار جالبی دارند و آن این است که خنده و دیوانه بازی را به لحظات رمانتیک بسیار ترجیح می دهند. به نوعی روح و روان آن ها برای خنده و خوشی خودکشی می کند.

دختران آلفا چه انتظاری از پارتنر خود دارند؟
دختران آلفا چه انتظاری از پارتنر خود دارند؟

هوش و آگاهی

دختران آلفا حس بسیار خوبی نسبت به افراد باهوش دارند. به نوعی می شود گفت آن ها مجذوب افرادی می شوند که در هر زمینه ای حرفی برای گفتن دارند.

قدرت در زندگی

همانطور که در پاراگراف های بالا اشاره شد، آن ها از رابطه ای که در آن وابسته شوند، بسیار بیزار هستند. در واقع آن ها از رابطه ای لذت می برند که به آن ها حس قدرت و آزادی داده شود.

فاصله گرفتن

یکی از ویژگی های دختران آلفا که سبب شده برچسب بی احساس به آن ها زده شود، فاصله گرفتن از پارتنز خود است. در واقع آن ها دوست دارند برای گاهی اوقات در زندگی خود از پارتنر خود فاصله بگیرند و این اصلاً به این معنا نیست که به پارتنر خود علاقه ای ندارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }