باورهای اشتباه در مورد موهای زائد ناحیه تناسلیزمان مطالعه : ۲ دقیقه

موی ناحیه تناسلی

اکثر اوقات که حرف از اصلاح موی زائد می شود ذهن ما مشغول موهای زائد ناحیه تناسلی می شود. این ناحیه به دلیل اینکه در شرایط رطوبت و ترشحات ناحیه تناسلی قرار دارد، می تواند بهترین مکان برای تکثیر میکروب و باکتری باشد. یکی از راه های مانع شدن از ایجاد میکروب و باکتری در این ناحیه اصلاح موی زائد است. اما بسیاری نسبت به موهای زائد این ناحیه تفکرات اشتباهی دارند و این تفکرات کار دست آن ها داده است.

موهای زائد ناحیه تناسلی مانع از بیماری می شود؟

یکی از تفکرات اشتباه مردم این است که موهای زائد می تواند آن ها را از بیماری های ناحیه تناسلی در امان نگه دارد. درست این است که اصلاح موهای زائد این ناحیه می تواند شما تا حد زیادی از بیماری های ناحیه تناسلی در امان نگه دارد.

موی ناحیه تناسلیمتوقف شدن رشد موهای ناحیه تناسلی

یکی از دیگر از باورهای اشتباه در مورد موهای زائد تناسلی این است که بسیاری فکر می کنند موهای این ناحیه بعد از مدتی رشد متوقف می شود و خود به خود می ریزد. باید بگوییم موهای زائد این ناحیه همانند موی سر شما رشد نامتوقفی دارد و هیچ زمان دچار ریزش نمی شود.

حتماً بخوانید: باورهای غلط در مورد لیزر موهای زائد

رنگ موی ناحیه تناسلی

رنگ موهای این ناحیه بسیار شباهت دارند با رنگ موهای ابروی شما و این باور اشتباه است که رنگ موهای این ناحیه همانند رنگ موی سر است.

حتماً بخوانید: اگر به این موارد توجه کنید دیگر دچار تیرگی در نواحی بیکینی نمی شوید

اصلاح موهای زائد ناحیه تناسلی

اکثر ما با اصلاح موی زائد ناحیه تناسلی به دلیل خارش و حساسیت مشکل داریم. این مشکل هم از آن جایی نشات می گیرید که ما موهای زائد این نقاط را با تیغ اصلاح می کنیم. باید بگوییم برای جلوگیری از التهابات و حساسیت در این ناحیه بدن شما می توانید از روش های دیگر اصلاح موی بدن بهره ببرید. به طور مثال لیزر موهای زائد می تواند روش بسیار خوب برای اصلاح موهای زائد این ناحیه باشید. توجه کنید لیزر علاوه بر از بین بردن موهای زائد می تواند تیرگی ناحیه تناسلی شما را هم رفع کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }