هنگام استراحت شب از مزایای روبالشی ساتن به نفع خود استفاده کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

روبالشی ساتن

اگر به پوست و موی خود اهمیت می دهید، حتماً هنگام استراحت شبانه سر خود را بر روی یک روبالشی ساتن می گذارید. کسانی که این کار را انجام می دهند، مطمئناً از مزایای استفاده از روبالشی ساتن آگاهی دارند، اما کسانی که تا به حال از این جنس روبالشی استفاده نکرده اند، برایشان سؤالی پیش می آید که آیا واقعاً روبالشی ساتن تأثیری در زیبایی پوست و مو دارد؟

روبالشی ساتن خوب هست؛ اما …

اینکه شما برای خواب شبانه خود از بالش های ساتنی استفاده کنید، بسیار خوب است. اما بعضی از افراد هستند که انتظار معجزه آسا از این روبالشی دارند. باید بگوییم برای سلامت مو و صورت تنها نباید به مسائل جزئی توجه کنید، بلکه بایستی بیشتر به مسائل اصلی که برمی گردد به سبک زندگی، روتین پوستی، شناخت کافی از پوست و مو و … توجه کنید.

مزایای روبالشی ساتن برای مومزایای روبالشی ساتن برای مو

از مهمترین مزایای این جنس پارچه می توان به محافظت مو در برابر موخوره اشاره کرد. این موضوع هم از جایی نشات می گیرد که شما موهایتان را روی یک سطح صاف و نرم می گذارید که اصطکاک خشن کمتری با مو ایجاد می کند.

از دیگر مزایای آن برای مو می توان به حفظ صافی مو بعد از سشوار کشیدن اشاره کرد. حفظ رطوبت مو و جلوگیری از خشک شدن هم می تواند دلیل خوبی برای استفاده از روبالشی ساتن باشد.

در آخر هم اگر از گره خوردن موهای خود رنج می برید، از حالت سُری این نوع روبالشی به نفع خود استفاده کنید.

حتماً بخوانید: چه عواملی سبب خشکی و وزی مو می شوند؟

مزایای روبالشی ساتن برای پوست و آلرژی

اگر فردی هستید که آلرژی دارید، حتماً از این روبالشی استفاده کنید، زیرا ساتن گرد و غبار و کپک کمتری نسبت به دیگر روبالشی ها جذب خود می کند. جالب است بدانید که این نوع روبالشی به کاهش خطوط ظریف صورت کمک شایانی می کند و در کاهش علائم بیماری های پوستی تأثیر به سزایی دارد.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }