آیا دانگ فنگ H30 کراس شرایط خوبی در بازار خودرویی ایران دارد؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

دانگ فنگ H30 کراس

وقتی صحبت از خودروهای هاچ بک اتوماتیک اقتصادی در ایران می شود طبیعتاً یک لیست کوتاهی از خودروهای ایرانی تشکیل می گردد. در این لیست حتماً نام دانگ فنگ H30 کراس دیده می شود. این خودرو که در سال ۹۵ توسط ایران خودرو در ایران به مونتاژ رسید جزء پرفروش ترین محصولات ایرانی_چینی شد. الان که با شما صحبت می کنیم آخرین مدل این خودرو برای سال ۹۸ است و به تاریخ امرزو نمونه های صفر آن را حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعلام می کنند.

دانگ فنگ H30 کراس

طراحی ظاهری

ما با یک خودروی کاملاً اقتصادی آن از نوع چینی سر و کار داریم. پس نباید هنگام خرید این خودرو توقع یک بدنه باکیفیت و طراحی ظاهری جذاب داشته باشیم. به طور کلی کیفیت این خودرو کمی بهتر از خودروهای ایرانی است و می شود آن بازی های رنگ نکردن زیر درهای خودرو که به تازگی ایران خودور محصولات خود را اینگونه تولید می کند را ندید.

دانگ فنگ H30 کراس

امکانات رفاهی

امکانات رفاهی H30 کراس در حد یک خودروی تولید داخل است و نمی توان امکانات عجیب و غریبی در کابین این خودرو مشاهده کرد. اگر بخواهیم به آپشن های دانگ فنگ را به طور خلاصه نگاه کنیم باید به دوربین عقب، سنسور عقب، سانروف، حالت اسپرت و برفی، مانیتور و آینه های برقی اشاره کنیم.

دانگ فنگ H30 کراس

کابین H30 کراس

H30 یک خودرو کراس است، پس طبیعتاً در هنگام رانندگی تکان هایی حس می شود. اما باید توجه داشته باشید که این تکان ها زیاد آزار دهنده نیست و نمی تواند آرامش کابین را از شما بگیرد.

در مورد فضای کابین باید بگوییم شرایط این خودرو بسیار خوب است و شما در ردیف عقب این خودرو جای پای خوبی دارید.

در مورد کیفیت متریال کابین هم باید بگوییم زیاد متریال استفاده شده چنگی به دل نمی زند و مطمئناً نمونه های کارکرد بالای این خودرو کابین تمیزی ندارند.

دانگ فنگ H30 کراس

رقیب

۲۰۷ اتوماتیک رقیب جدی این خودرو است.

دانگ فنگ H30 کراس

ارزش خرید

اگر به دنبال یک خودروی کراس درون شهری هستید، H30 کراس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. البته باید گفت اگر به دنبال بازار خرید و فروش خوب هستید، حتماً رقیب این خودرو را انتخاب کنید. فکر می کنم شرایط رقیب بسیار بهتر از H30 کراس می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }