اگر طبع شما گرم است، حتماً از عطر خنک استفاده کنیدزمان مطالعه : ۱ دقیقه

عطر

عطرهای bleu chanel ،sauvage dior ،hermes و … همه جزء بهترین عطرهای دنیا شناخته می شوند. اما این دلیلی نمی شود که این عطرها به خاطر اینکه برای یک برند بزرگ هستند برای تمامی افراد مناسب باشند. خیلی ها هستند که صرفاً براساس نام برند عطر خریداری می کند و اصلاً به نیاز خود از عطر توجه نمی کنند. شاید برای شما جالب باشد افرادی که طبع گرم دارند باید از عطرهای سرد استفاده کنند. بالعکس افرادی که طبع سرد دارند باید از عطرهای گرم استفاده کنند.

نحوه صحیح عطر پاشی

جنسیت در عطر زدن بسیار مهم است، اگر شما جنس مونث هستید پس باید ادکلن را به نبض دست، روی بازو و زیر گوش بزنید. اگر شما جنس مذکر هستید کافی است ادکلن را به صورت یک V به سینه و سرشانه  و نبض دست خود بپاشید.

باید توجه داشته باشید که ادکلن را به بدن و پوست خود بزنید و از عطر پاشیدن بر روی پیراهن و لباس خودداری کنید. زیرا جنس پوست برای جذب ادکلن بهتر از پیراهن و لباس است.

حتماً بخوانید: به این موارد توجه کنید تا ماندگاری عطر مورد علاقه تان بالا برود

در چه فصلی چه نوع عطری استفاده کنیم؟

انتخاب عطر مناسب برای هر فصل بسیار ساده است. اگر در فصل زمستان هستید بهتر است از ادکلن های گرم و شیرین استفاده کنید و اگر هم در فصل پاییز هستید بهتر است از عطر های ملایم و خنک استفاده کنید. در فصل بهار و تابستان از عطر های خنک استفاده کنید، ولی باز هم باید توجه کنید که از چه نوع رایحه ای خوشتان می آید و طبع بوییتان چیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }