برونگراها طوری لباس می پوشند که به چشم بخورندزمان مطالعه : ۲ دقیقه

طرز لباس پوشیدن برونگراها

اکثر افراد معمولاً هنگام انتخاب پوشش خود هدفی را دنبال می کنند. بعضی ها هستند که خیلی محتاطانه لباس می پوشند و سعی در جلب توجه دیگران ندارند؛ ما به این افراد می گوییم درونگرا هستند. اما بعضی ها خیلی جسورانه از رنگ های تند و روشن در استایل خود استفاده می کنند و همیشه دوست دارند در جمع ها جلب توجه کنند. طبیعتاً این افراد برونگرا هستند و ما امروز می خواهیم استایل آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

طرز لباس پوشیدن برونگراهاانتخاب لباس

همانطور که اشاره شد برونگراها دوست دارند در کانون توجه دیگران قرار بگیرند و به هیچ عنوان از این اتفاق بر خلاف درونگراها بدشان نمی آید. برای همین در اکثر مواقع این افراد در پوشش خود به دنبال رنگ های تند و جیغ می روند و سعی دارند استایلی شادی داشته باشند.

برونگراها عشق ایجاد تضاد در پوشش خود هستند. به طور مثال یک خانم برونگرا اگر یک پیراهن سفید و یک پالتو آبی بر تن داشته باشد کیف دستی آن رنگ جیغی مثل نارنجی، قرمز، سرخابی و … دارد.

برونگراها انرژی خود را از جمع می گیرند تا در تنهایی خود بتوانند با انرژی کافی کارهای خود را انجام دهند. پوشش این افراد هم همانند شخصیت آنها است. در واقع آنها با رنگ ها دیگران را متوجه می کنند که ظاهر بیرونی و ماهیت درونی یکسانی دارند.

طرز لباس پوشیدن برونگراها به نوعی است که زیاد طرح های ساده و مینیمال جایگاهی خوبی در استایل آنها ندارد. جالب است بدانید اگر مجبور شوند یک پوشش ساده داشته باشند، حتماً سادگی را با رنگ جبران می کنند.

این افراد همانند درونگراها حساسیتی روی سایز لباس هایشان ندارند. اگر دوست داشته باشند لباس تنگ بر تن می کنند و یا اگر دوست داشته باشند لباس گشاد می پوشند.

طرز لباس پوشیدن برونگراهااکسسوری

اکسسوری باید بزرگ، پرزرق و برق، درشت، پر از نگین، رنگ جیغ و … باشد. اصلاً اکسسوری که جلب توجه نکند و چمشگیر نباشد به کار برونگراها نمی آید.

البته در بعضی از مواقع به دلیل شرایط مکانی و زمانی این افراد بسیار هوشمندانه از اکسسوری های ظریف هم استفاده می کنند.

حتماً بخوانید: با شخصیت زنان و مردان برونگرا آشنا شوید

کفش

افراد برونگرا از هر نوع کفشی در استایل خود استقبال می کنند. البته کفش های پاشنه بلند برای آنها یک جایگاه خاص و ویژه ای دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }