مرسدس مایباخ S کلاس منصوری با ۷۲۰ اسب بخار قدرت وارد میدان شدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

مرسدس مایباخ S کلاس منصوری

اواخر ماه ژوئن ۲۰۲۲ بود که منصوری از مرسدس مایباخ GLS رونمایی کرد. حدود چند هفته بعد هم منصوری هنر خود را روی سدان فوق لوکس مرسدس بنز پیاده کرد. مرسدس مایباخ S کلاس منصوری همان سدانی است که ما داریم درباره آن حرف می زنیم.

مرسدس مایباخ S کلاس منصوریطراحی ظاهری

استفاده از قطعات فیبرکربن در اجزای بدنه یک اصل جداناپذیر در پکیج تیونینگ منصوری است. از این ماده سبک در این خودروی فوق لوکس مرسدس بنز در لبه های جلویی سپر، سقف، ورودی های هوا، اسپویلرها، رکاب های جانبی، آینه ها و دیفیوزر به کار گرفته شده است و توانسته یک ظاهر جذابی را ایجاد کند.

منصوری خود تأکید دارد که این تغییرات محتاطانه به صورت عمدی صورت گرفته است.

منصوری مرسدس مایباخ S کلاس را بر روی چهارتا رینگ براق V.6 یا FS.23 که ابعاد ۲۲ اینچی دارند سوار کرده است.

فقط توجه داشته باشید که دیفیوزر این خودرو چراغ ترمز مرکزی دارد و شما می توانید در صورت نیاز این آپشن را از روی خودرو حذف کنید.

مرسدس مایباخ S کلاس منصوریموتوری

ما در اس کلاس مایباخ با دو مدل S580 و S680 سر و کار داریم که هر کدام به ترتیب خود را به موتورهای V8 و V12 مجهز کرده اند. خوشبختانه منصوری به پیشرانه های هشت سیلندر ۴ لیتری توئین توربو و ۱۲ سیلندری ۶ لیتری توئین توربو بسنده نکرده است.

در مدل S580 منصوری ما شاهد یک ارتقاء ۹۷ اسب بخاری و ۱۲۰ نیتوتن متر گشتاور نسبت به نسخه استاندارد هستیم. این خودروی منصوری ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

در مدل S680 هم منصوری با افزایش ۱۰۸ اسب بخاری و ۱۰۰ نیوتن متر گشتاوری نسبت به مدل استاندارد ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور گرفته است.

مرسدس مایباخ S کلاس منصوریکابین

منصوری برای مرسدس مایباخ S کلاس آپشن های متعددی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد. در واقع شما حق انتخاب دارید که خودروی خود را با تریم کربن، فرمان چرمی اسپرت، پدال های آلومینیومی، سقف کهکشانی و … سفارش گذاری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }