تویوتا هایلندر ۲۰۲۳ با مشخصات جدید وارد قاره سبز شدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

تویوتا هایلندر ۲۰۲۳

اواسط سال ۲۰۲۰ بود که تویوتا هایلندر برای بازار اورپا معرفی شد و سال ۲۰۲۱ بود که بزرگترین کراس اوور تویوتا به بازار اروپا آمد. حال که ما با شما صحبت می کنیم تویوتا هایلندر اولین تغییر خود را در سال ۲۰۲۳ تجربه کرده است و قرار است فقط وارد بازار اروپا شود.

تویوتا هایلندر 2023مشخصات فنی

تویوتا هایلندر ۲۰۲۳ قرار است با پیشرانه، تکنولوژی و آپشن های جدید وارد قاره سبز شود. متأسفانه یا خوشبختانه دیگر خبری از موتورهای ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر تنفس طبیعی نیست و ما در هایلندر شاهد استفاده از موتور ۲.۴ لیتری هستیم. این موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ همان موتوری است که در نسخه های آمریکایی به کار برده شده است. این پیشرانه توانایی تولید ۲۶۹ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.

حتماً بخوانید: تویوتا کرولا GR؛ یک هاچ بک اسپرت ۳۰۰ اسب بخاری ژاپنی

قابل توجه ساکنین غرب اروپا؛ این پیشرانه ۲.۴ لیتری فقط در شرق اروپا عرضه می شود و شما برای داشتن تویوتا هایلندر مدل ۲۰۲۳ فقط می توانید از پیشرانه ۲.۵ لیتری هایبرید آن که ۲۴۸ اسب بخار قدرت تولید می کند، بهره ببرید.

با اینکه ما شاهد حذف موتور تنفس طبیعی هستیم، ولی تویوتا وعده داده است که خریداران شتاب و گشتاور بیشتری را تجربه می کنند.

تویوتا هایلندر 2023امکانات رفاهی

هایلندر جدید به یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی مجهز شده است که امکاناتی چون بروزرسانی نرم افزار از راه دور، اطلاعات دوربین کنترل سرعت، ناوبری با داده های لحظه ای، نقشه برداری سه بعدی شهری و … در اختیار شما قرار می دهد.

تویوتا برای پشت آمپر هایلندر ۲۰۲۳ از یک نمایشگر سه بعدی استفاده کرده است.

تویوتا هایلندر 2023خرید

همین حالا سفارش گذاری این کراس اوور بزرگ تویوتا شروع شده و شما می تواند بعد از سفارش گذاری در سه ماهه آخر سال خودروی خود را دریافت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }