اصول آرایش مینیمال چیست و چگونه می توانیم یک آرایش سبک داشته باشیم؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

اصول آرایش مینیمال

همه ی خانم ها به دنبال یک آرایش جذاب و ماندگار هستند. برای همین اکثر خانم ها آرایش مینیمال و سبک را انتخاب خود قرار می دهند. این نوع آرایش همیشه جذاب می ماند و در عین سادگی ظاهر زیبا و درخشانی را به چهره خانم ها هدیه می دهد.

سلامت پوست

سبک آرایشی مینیمال تمام تمرکز خود را روی سلامت پوست گذاشته است. در واقع این آرایش احتیاج به یک پوست شفاف و درخشان دارد که رسیدن به چنین پوستی فقط به یک روتین پوستی ساده احتیاج دارد که فرد باید به طور مرتب آن را انجام دهد.

پرایمر

یک آرایش سبک احتیاج به زیرسازی صحیح دارد. در آرایش مینیمال برای افزایش ماندگاری و مسدود کردن منافظ پوست احتیاج به یک پرایمر است. پس بهتر برای داشتن چنین آرایشی قبل از هر کاری از پرایمر مخصوص پوست خود استفاده کنید.

اصول آرایش مینیمالمرطوب کننده های رنگی

یک آرایش سبک احتیاجی به محصولاتی از قبیل کرم پودرهای قوی با پوشانندگی بالا ندارد. کافی است شما به جای استفاده از این محصولات از BB Cream و CC Cream استفاده کنید. این محصولات پوشش سبکی و ظریفی به پوست می دهند و ظاهر ساده و طبیعی دارند.

حتماً بخوانید: برای ماندگاری آرایش بر روی پوست چرب چه کار کنیم؟

استفاده از محصولات پودری ممنوع

برای داشتن یک آرایش سبک بهتر است شما برای محو تیرگی زیر چشم و خطوط صورتتان از یک کانسیلر کرمی استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای محو ناحیه های مورد نظر حتماً از یک اسفنج آرایشی استفاده کنید.

برای داشتن صورتی جذاب با رنگ ملایم هم کافی است از محصولات آرایشی برنزر و رژگونه غیرپودری استفاده کنید. حتماً برای جلوه دادن به صورت خود از این نوع محصولات استفاده کنید و اصلاً به سراغ محصولات پودری نروید.

اصول آرایش مینیمالابروهای منظم

یک آرایش مینیمال به ابروهای منظم احتیاج دارد. پس شما نباید شانه کردن و استفاده از ژل مخصوص ابرو را فراموش کنید.

حتماً بخوانید: چگونه یک آرایش به سبک کلاسیک داشته باشیم؟

خط چشم ممنوع

از سایه مدادی به جای خط چشم استفاده کنید. کافی است شما یک خط ضخیم در محل رویش مژه ها ایجاد کنید و به واسطه یک برس ظریف آن را محو کنید تا یک هاله رنگی باقی بماند.

استفاده از بالم های رنگی

بالم های رنگی را جایگزین رژلب کنید. این نوع محصول آرایشی رنگ ملایمی دارند و رطوبت رسانی آن ها می تواند از خشکی لب ها جلوگیری کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }