به چند تا از سؤالات رایج در مورد لابیاپلاستی پاسخ داده ایمزمان مطالعه : ۲ دقیقه

سؤالات رایج در مورد لابیاپلاستی

ناحیه تناسلی همه ی خانم ها با یکدیگر تفاوت دارد. پس طبیعی است بعضی از خانم ها از فرم ناحیه تناسلی خود شکایت داشته باشند. بیشتر این خانم ها از بزرگی و یا نامتقارن بودن لابیاهای خود احساس نارضایتی دارند. عمل زیبایی لابیاپلاستی به کمک این خانم ها آمده و می توانند به کمک این عمل زیبایی به نتیجه بسیار خوبی برسند.

آیا لابیاپلاستی برگشت پذیر است؟

رشد لبه های مینور تا سن ۱۸ سالگی در خانم ها متوقف می شود. پس جراحی لابیاپلاستی برگشت پذیر نیست و بعد از چند سال شکل ظاهری لابیاها تغییر پیدا نمی کند. بهتر است بدانید که لابیاهای ترمیم شده همانطور می ماند و حتی بعد از زایمان احتیاج به عمل مجدد ندارد.

دلیل نامتقارن بودن لابیاها

به گفته پزشکان نامتقارن بودن لابیاها دلیل کاملاً واضح و روشنی ندارد و این موضوع یک روند طبیعی و معمول در اندام تناسلی تمامی خانم ها است. به طور مثال تغییرات هورمونی، زایمان، دوران بلوغ، افزایش سن و … می تواند دلیل نامتقارن بودن لابیاها باشد.

تأثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

قبل از هر چیز این عمل زیبایی هیچ آسیبی به ناحیه کلیتوریس وارد نمی کند و حتی در برخی موارد موجب افزایش میل جنسی می شود.

اگر شما دچار چنین مشکلی باشید، حتماً متوجه شده اید که هنگام برقراری رابطه جنسی احساس درد و سوزش شما را آزار می دهد. حال شما با انجام این عمل زیبایی می توانید پوست اضافی این ناحیه تناسلی بردارید و به کیفیت رابطه جنسی خود بی افزاید.

یک طرف قضیه هم عمل لابیاپلاستی سبب افزایش اعتماد به نفس و اشتیاق شما نسبت به برقراری رابطه جنسی می شود.

بهترین سن انجام عمل لابیاپلاستی

همانطور که گفته شد دختران تا سن ۱۸ سالگی هنوز به بلوغ جنسی کامل نرسیده اند و رشد اندام تناسلی آنها متوقف نشده است. پس بهترین سن برای انجام این عمل زیبایی در سنین ۲۰ الی ۵۰ سال است.

آیا جراحی لابیاپلاستی خطر دارد؟

یکی از بی خطرترین جراحی های زیبایی، عمل لابیاپلاستی است. این عمل در صورتی در کلینیک ها و تحت نظر جراح انجام شود هیچ خطری برای فرد مورد نظر ایجاد نمی کند. البته توجه داشته باشید که اگر جراح شما مهارت کافی نداشته باشد ممکن است به شما آسیب وارد شود.

عوارض بعد از عمل

این عمل هم همانند دیگر عمل ها عوارض طبیعی دارد و در کوتاه مدت قابل بهبود است.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }