با کافه های عجیب دنیا آشنا شویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

کافه های عجیب دنیا

دنیا پر از کافه های عجیب و غریب است. از همین تهران خود شروع کنیم تا ویتنام و سوئیس کافه هایی هستند که دیدن آن ها می تواند برای هر فردی جالب به نظر بیاید.

کافه گربه تهران

اگر شما عاشق گربه هستید و دوست دارید برای مدتی پیش این حیوان بامزه وقت بگذرانید، حتماً پیشنهاد می دهیم که برای یک روز هم شده در کنار گربه ها یک وعده غذایی خود را در این اینجا میل کنید.

کافه کلینیک سنگاپور

زمانی که شما وارد کافه کلینیک سنگاپور می شوید بیشتر حس ورود به بیمارستان به شما دست می دهید. معماری داخل این کافی الهام گرفته از بیمارستان است. جالب است بدانید که تمام خوراکی های این کافه در ظروف مخصوص بیمارستان سرو می شود و گارسون های آن روپوش بیمارستان بر تن دارند. تازه شما در این کافه روی صندلی نمی شینید، بلکه روی ویلچرهایی که به جای صندلی گذاشته اند سکون پیدا می کنید.

اگر در این رستوران سیب زمینی سرخ کرده سفارش دهید، سوس قرمز آن را داخل سرنگ می ریزند. حتی آبمیوه سفارشی مشتری را داخل سرم می ریزند.

رستوران ماهی گیری ژاپن

اگر علاقه به ماهی گیری دارید به شما رستوران ماهی گیری ژاپن را توصیه می کنیم. در این رستوران شما سوار بر قایقی هستید و خودتان ماهی گیری می کنید. بعد از ماهی گیری، ماهی خود را به سرآشپز می دهید تا برای شما طبخ کند.

کافه جغد

در ژاپن کافه ای به نام جغد این اجازه را داده که مشتریان کنار جغدها غذا میل کنند. فکر می کنیم خیلی جالب باشد که انسان ها کنار یک جغد برای مدتی وقت بگذرانند و از عکاسی و غذا خوردن در کنار آنها لذت ببرند.

کافه آکواریوم برزیل

در کافه آکواریوم برزیل شما زیر یک هلال بزرگ آبی که در آن پر از ماهی های بزرگ و کوچک است، می نشینید. این کافه خیلی فضای جالب و ساده ای دارد و مطمئناً هر فردی از دیدن آن خشنود می شود. فکر کنید با دوست خود روی یک میز دو نفره نشستید که یک نور متمرکز وسط میز شما می تابد و اطرافتان پر از آب و ماهی های قشنگ است.

آمیکس کافه

از کافه های عجیب دنیا می شود به آمیکس کافه ویتنام اشاره کرد. در این کافه شما کفش های خود را در می آورید و پای برهنه به داخل آبی می روید که پر از ماهی است. فقط باید حواستان باشد که پا روی ماهی ها نگذارید. شما در این کافی هنگام خوردن غذا شاهد چرخش ماهی ها به دور پای خود هستید.

کافه اچ.آر.گیگر

اگر عاشق فیلم های هالیوودی باشید حتماً گیگر را می شناسید. گیگر یکی از هنرمندان بزرگ جلوه های ویژه رباتیک است. گیگر دو کافه در سوئیس دارد که آن ها را با آثار کاملاً تخیلی پر کرده است. هر فردی که به این کافه ها رفته شاهد آثار خارق العاده بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }