هنگام سفر به هلند حتماً از این مکان های زیبا دیدن فرماییدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

سفر به هلند

برای حس آرامش، برای حس طبیعت، برای درک دنیای بدون سوخت فسیلی، برای یافتن رنگ سبز، برای مدتی زندگی بدون دقدقه، برای … . ای برای ها کاملاً توصیف کشور هلند است.

باغ کوکنهوفباغ کوکنهوف

اگر دوست دارید در سفر به هلند به یک مکان دست ساز طبیعی بروید، باغ کوکنهوف می تواند بهترین مکان برای شما باشد. در چهار طرف این باغ رستوران و کافه های زیادی وجود دارد. حتماً برای لذت بردن از این طبیعت زیبا یک وعده غذایی خود را در این مکان صرف کنید. پیاده روی مسیر سنگ فرش شده این باغ را هم فراموش کنید.

اگر قصد دیدن از این باغ را دارید باید سفر خود را با آغاز بهار شروع کنید. این باغ هر ساله به مدت دو ماه بازگشایی می شود. معمولاً هر ساله از تاریخ ۲۲ مارس تا ۲۰ مه گردشگران می توانند از این باغ دیدن فرمایند.

کانال های آبی آمستردامکانال های آبی آمستردام

یکی از مکان هایی که شما به خوبی می توانید آرامش را حس کنید، کانال های آبی آمستردام است. پیشنهاد می کنیم که شما برای یکبار هم شده سوار بر قایقی شوید و کمی در این آب های روان گشت و گذاری داشته باشید.

اگر در فصل زمستان به کشور هلند سفر کردید و به ورزش اسکی روی یخ علاقه دارید، حتماً از این آبراهه ها دیدن فرمایید.

شهر روتردامشهر روتردام

روتردام دومین شهر بزرگ آمستردام و بزرگ ترین و شلوغ ترین بندر دنیا است. این شهر پر از جاذبه های گردشگری است و تاریخ و فرهنگ غنی آن حتماً شما را مجذوب خود می کند. این شهر مدرن در غرب هلند واقع شده و اگر به آنجا سفر کنید حتماً متوجه معماری مدرن و اهمیت تجاری آن می شوید.

دهکده گیتورندهکده گیتورن

اگر به دنبال مکانی هستید که آرامش در آن حاکم باشد و هیچ اثری از سوخت فسیلی و خودرو در آن پیدا نکنید، دهکده گیتورن در استان اوریسل و در فاصله ۹۰ دقیقه با آمستردام می تواند بهترین مکان برای شما باشد. رفت و آمد در این دهکده زیبا فقط با قایق های برقی مقدور است و گردشگران برای دیدن این دهکده باید خودروی خود را در بیرون از دهکده پارک کنند و تا از مسیرهای آبی از دهکده گیتورن دیدن فرمایند.

واندل پارک آمستردامواندل پارک آمستردام

واندل پارک که به زبان هلندی فوندل پارک می خوانند، معروف ترین پارک آمستردام و هلند است. قدمت این پارک ۱۴۰ سال است و وسعتی به اندازه ۴۷ هکتار دارد.

حتماً اگر به این پارک رفتید دوچرخه سواری را روی چمن های آن تجربه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }