به این نکات در روزهای اول آشنایی توجه کنیدزمان مطالعه : ۱ دقیقه

نکات مهم در روزهای اول آشنایی

هدفتان را از رابطه ای که شروع کرده اید، مشخص کنید. آیا شما در این رابطه به دنبال یک دوست اجتماعی هستید؟، آیا هدف شما از این رابطه فقط سرگرمی است؟، آیا فقط به خاطر تنها بودن این رابطه را شروع کردید؟، آیا هدف اصلی شما در این رابطه عاطفی ازدواج است؟ و … بسیاری از این آیاها که شما باید در شروع رابطه از خود بپرسید.

زمانی که پایه و اساس یک رابطه عاطفی از همان روزهای اول آشنایی چیده شود و شما حرف و عملتان در طول زمان یکی باشد، احتمال موفقیت شما در این رابطه عاطفی بیشتر می شود.

نکات مهم در روزهای اول آشناییبه رابطه عاطفی زمان بدهید

یکی از نکات مهم در روزهای اول آشنایی که باید هر دو طرف رابطه به آن توجه کنند، این است که آیا شما درگیر تمام کردن رابطه قبلی خود هستید؟ اگر یکی از شما هنوز کاملاً رابطه قبلی خود را تمام نکرده باشد، مطمئن باشید رابطه جدید نمی تواند برای هر دو شما موفق باشد.

حتماً بخوانید: به یک رابطه عاطفی پایان دهید؛ اما باید به این موارد توجه کنید

از همان ابتدا به نیازهای خود توجه کنید

در روزهای اول آشنایی طرف مقابل خود را از ارزش ها، استانداردها، خواسته ها، خط قرمزها، حریم ها و نیازهای خود از رابطه آگاه سازید.

حتماً بخوانید: چرا بعضی از رابطه های عاطفی به پایان می رسد؟

در کسب اطلاعات کوشا باشید

رابطه شما به این صورت نباشد که فقط یک نفر درباره ی خانواده، سبک زندگی، اهداف و … اطلاعات بدهد. توجه کنید به همان میزان که به طرف مقابل خود اطلاعات می دهید، باید به همان میزان اطلاعات دریافت کنید. رعایت این موضوع می تواند در شناخت شما از پارتنرتان بسیار مؤثر باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }