به این موارد توجه کنید تا ماندگاری عطر مورد علاقه تان بالا برودزمان مطالعه : ۲ دقیقه

ماندگاری عطر

یک سری ترفندها هنگام عطر زدن به ما کمک می کند تا به ماندگاری عطر خود بیافزاییم. این ترفندها بسیار ساده هستند و اگر شما بتوانید این موارد را هنگام عطر زدن رعایت کنید، حتماً رایحه ی خوش عطرتان همیشه قابل استنشاق خواهد بود.

ماندگاری عطرمانع از بین رفتن عطر خود شوید

نگهداری از عطر در مکان های گرم و مرطوب می توانند سبب از بین رفتن بو و رایحه عطر شود. سعی کنید عطر را در جعبه خود و در محل خنک و تاریک و به دور از نور آفتاب نگهداری کنید.

حتماً بخوانید: چگونه از عطر خود نگهداری کنیم تا عمر آن بیشتر شود؟

عطر را به مچ دست بزنید، اما …

اینکه ماندگاری عطر زمانی که به مچ دست زده می شود بیشتر می شود کاملاً صحیح است. اما یک عادت غلط که بسیاری مرتکب آن می شوند این است که بعد از زدن عطر مچ دستان خود را به هم می مالند. این کار رایحه عطر شما را ناپدید می کند.

حتماً بخوانید: اگر قصد خرید یک عطر اصل را دارید، حتماً این مطلب را مطالعه کنید

بعد از حمام عطر بزنید

منافذ پوست بعد از استحمام باز می شود و قابلیت جذب بسیار بالایی پیدا می کند. بهترین زمان عطر زدن همین موقع است، زیرا پوست شما به خوبی عطر را جذب می کند و رطوبت بدن شما سبب ماندگاری بیشتر عطر می شود.

ماندگاری عطربه روی پوست خشک عطر نزنید

همیشه سعی کنید قبل از عطر زدن پوست خود را با کرم های مرطوب کننده، مرطوب کنید. پوست مرطوب و چرب عطر را به خوبی جذب می کند و سبب افزایش ماندگاری عطر می شود.

به نواحی نبض دار اسپری کنید

نواحی گرم و نبض دار می توانند بهترین نقطه برای عطر زدن باشند. اسپری کردن در این نواحی می تواند به خوبی بوی عطر را به روی کل بدن پخش کند.

به برس خود عطر بزنید

مقداری از عطر مورد علاقه خود را روی برس خود اسپری کنید و اجازه دهید تا خشک شود. شما با هر بار شانه زدن با این برس بوی عطر مورد علاقه خود را روی موهای خود تثبیت می کنید.

به بالای گوش عطر بزنید

ماندگاری عطر در قسمت بالای گوش بیشتر از لاله گوش است، زیرا میزان چربی پوست در این قسمت بیشتر از دیگر نواحی گوش است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }