ارتباط زن متاهل با مرد مجرد فقط یک احساس زودگذر استزمان مطالعه : ۲ دقیقه

ارتباط زن متاهل با مرد مجرد

بسیاری از خانم های متاهل هیچ وقت در مورد ارتباط زن متاهل با مرد مجرد فکر نمی کردند. اما این روزها یک احساس زودگذر و مشکل با همسر تعدادی از خانم های متاهل را درگیر روابط با مردان مجرد کرده است. در این روابط بیشترین آسیب را خود آن زن می بیند و فقط او در چنین رابطه ای مشغول به پاسخ خواسته های یک مرد مجرد می شود.

ای کاش به جای صحبت با فرد غریبه، خانم ها به یک مشاور و روانشناس مراجعه می کردند.

ارتباط زن متاهل با مرد مجرداو شما را درک می کند

از تفکرات اشتباهی که خانم های متاهل در زمان آشنایی با مردان مجرد دارند، این است که آن ها فکر می کنند فرد مقابل به خوبی آن ها را درک می کند و توجه خوبی به آن ها دارد. این حس در روزهای اول آشنایی به خوبی ذهن خانم ها را درگیر خود می کند.

حتماً بخوانید: علت عقب نشینی مرد در رابطه چیست؟

او عاشق شما نشده

همین طور که رابطه شما ادامه پیدا می کند، شما فکر می کنید آن مرد مجرد عاشق شما شده است. اما این فقط تفکر شما نسبت به این رابطه است. در واقع شما روز به روز بیشتر وقت صرف این رابطه می کنید و برای صحبت با آن فرد زمان زیادی را می گذارید. حال عادت به صحبت کردن باعث می شود شما فکر کنید تا فرد عاشق شما شده است.

حتماً بخوانید: شما چه زن و شوهری هستید که به قوانین قهر در رابطه آگاه نیستید!

او به دنبال خواسته هایش رسید

آن مرد در این رابطه فقط به دنبال منافع خودش است و هر زمان به خواسته هایش برسد، مطمئن باشید شما را رها می کند. ساده تر بگوییم: آن مرد به دنبال رفع نیازهای جنسی خودش است و هر زمان به خواسته های خود در رابطه برسید، شما را بدون هیچ معطلی رها می کند.

حتماً بخوانید: باج گیری های عاطفی؛ بازی با احساسات یک فرد

چه کسی در این رابطه آسیب می بیند

بیشترین آسیب از رابطه زن متاهل با مجرد مجرد را خانم متاهل می بیند. آن زن به خاطر خیانتی که به همسر خود کرده و وابستگی احساسی که دارد هر روز در زندگی خود روزهای ناخوشایندی را تجربه می کند.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }