با شرایط و هزینه های اجاره خودرو در دبی آشنا شویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

اجاره خودرو در دبی

یکی از محبوب ترین مقاصد مسافرتی تمامی افراد دنیا شهر دبی است. اگر شما جزء آن دست مسافرانی باشید که به خودروهای لوکس علاقه مند هستید و دوست دارید شهر دبی را با خودروی شخصی خود بازدید نمایید، می توانید به راحتی یک خودرو اجاره کنید.

جالب است بدانید که شما می توانید از داخل ایران خودروی مورد نظر خود را رزرو کنید و به راحتی در دبی تحویل بگیرید. اگر چندین بار به دبی سفر کرده باشید حتماً متوجه شده اید که اجاره خودرو در دبی امری مقرون به صرفه و بسیار لذت بخش است.

اجاره خودرو در دبیمدارک لازم جهت اجازه خودرو در دربی

اولین و مهمترین شروط لازم برای اجاره خودرو در دبی داشتن حداقل ۲۳ سال سن و در اختیار داشتن گواهینامه بین المللی با اعتبار ۳ سال است. اگر واجد این شرایط هستید مدارک زیر را آماده کنید.

  1. کپی گذرنامه
  2. یک قطعه عکس ۴*۳
  3. تکمیل فرم درخواست از آژانس مربوطه
حتماً بخوانید: بهتر است قبل از سفر به شهر دبی با این موارد آشنا شوید

هزینه اجاره ماشین در دبی چقدر است؟

تعداد روز اقامت شما در دبی و مدل خودروی شما تعیین کننده هزینه ای است که شما باید پرداخت کنید. هر چقدر تعداد روز اقامت شما بیشتر باشد، هزینه پرداختی شما هم کمتر خواهد شد.

به طور مثال اگر شما قصد دارید به مدت ۷ روز در دبی اقامت داشته باشید و خودروی تویوتا کرولا، خودروی رزروی شما باشد باید در روز ۲۳۵ درهم هزینه کنید. طبیعتاً هرچه مدل خودرو بالا برود هزینه روزانه شما به همان مقدار بالا می رود.

صحبت از پرداخت هزینه اجاره خودرو شد. بهتر است بدانید که شما می توانید هزینه خودرو را هم به صورت ریالی و هم به صورت درهم پرداخت کنید. البته اگر کارت های اعتباری بین المللی داشته باشید، شیوه پرداخت ساده تری دارید.

اجاره خودرو در دبیقوانین رانندگی در دبی

  1. عدم تغییر مسیر ناگهانی
  2. توجه به چراغ های راهنمایی و رانندگی
  3. رعایت سرعت مجاز
  4. عدم پارک در جایگاه معلولین
  5. توجه به محل عبور عابر پیاده
  6. عدم عبور از خطوط حمل و نقل شهری
حتماً بخوانید: هتل آتلانتیس دبی؛ یک هتل ۵ ستاره لوکس در کشور امارات متحده عربی

تحویل خودرو

معمولاً تمامی شرکت هایی اجاره ماشین در دبی بنا به درخواست شما خودرو را تحویل می دهند. درب فرودگاه یا درب هتل، هیچ فرقی نمی کند. البته این مسائل هنگام بستن قرارداد مشخص می شود و شما بایستی در این مورد بسیار توجه کنید.

توجه

زمانی که خودرو را تحویل گرفتید حتماً از سالم بودن بدنه، داخل خودرو و موتور اطمینان حاصل نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }