معنی واقعی ازدواج را بسیاری نمی دانندزمان مطالعه : ۲ دقیقه

معنی واقعی ازدواج

زمانی که شما با فردی ازدواج می کنید، فقط با مواردی که در ظاهر مشخص است ازدواج نکرده اید، بلکه شما با باورهای ناخودآگاه آن فرد، کودک درون، ضربه های روحی او، زخم های کودکی، تیپ شخصیتی و … ازدواج کرده اید.

معنی واقعی ازدواج فقط این نیست که شما به مواردی که در ظاهر آن فرد دیده می شود تعهد داشته باشید، بلکه بایستی به خصوصیات و ریشه هایی که دیده نمی شوند هم تعهد داشته باشید.

معنی واقعی ازدواجزندگی مثل فیلم نیست

در بسیاری از روابط عاطفی طرفین رابطه فکر می کنند زندگی مثل فیلم و سریال است و یک فرد وارد زندگی آن ها می شود و برای همیشه زندگی برای آن ها شیرین و بدون مشکل خواهد بود. آن ها فکر می کنند با فرد درستی ازدواج کرده اند و باید آن فرد عاری از مشکل و مسئله باشد.

معنی واقعی ازدواج را نمی شود از فیلم ها و سریال ها استخراج کرد. شما مطمئن باشید که پارتنر شما عاری از مشکلات نیست و همیشه شما با آن فرد زندگی شیرینی را تجربه نخواهید کرد.

حتماً بخوانید: آسیب های روابط مجازی بعد از ازدواج هم می ماند

شما نمی توانید تغییر دهید

مدت ها بعد از ازدواج حتماً شما با زخم های کودکی پارتنرتان، الگوهای ارتباطی و نوع مدیریت بحران او آشنا خواهید شد. در این مواقع همیشه به خود می گوید، ای کاهش اینطوری نمی شد و خیلی خوب می شد که او تغییر پیدا می کرد و زندگی شادتری را تجربه می کردیم.

مطمئناً همه ما منتظر چنین شرایطی نبوده ایم و فکر می کردیم زندگی بسیار رویایی داشته باشیم؛ اما باید بگوییم این شرایط بهترین زمانی است که شما می توانید شناخت خود را از یکدیگر کامل کنید تا بتوانید در آینده مرهم زخم های یکدیگر باشید.

حتماً بخوانید: این ویژگی ها به شما اجازه ازدواج را نمی دهد + ویژگی افرادی که نباید ازدواج کنند؟

در آخر

اگر معنی واقعی ازدواج را درک کنیم و دیگر آن نگاه های سطحی به زندگی را نداشته باشیم، مطمئناً می توانیم با شناخت کافی از یکدیگر زندگی بهتری را تجربه و به رشد یکدیگر کمک کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }