برابوس ۹۰۰ راکت ادیشن؛ قوی ترین شاسی بلند جاده ای دنیازمان مطالعه : ۳ دقیقه

برابوس ۹۰۰ راکت ادیشن

برابوس که معرف حضورتون است. حتماً می دانید که برابوس خودروهای استاندارد مرسدس بنز را تبدیل به یک خودروی پرفورمنس می کند. اینبار تیر برابوس به بنز GLE کوپه خورده است. البته تیر آن دو شاخه است و دو بار GLE کوپه را نشانه رفته است. یکبار برابوس ۸۰۰ و یکبار برابوس ۹۰۰ که با اختلاف دو ماه از هم رونمایی شدند.

برابوس ۹۰۰ راکت ادیشن در نمایشگاه قایق های لوکس موناکو ۲۰۲۱ رونمایی شده است. بهتر است بگوییم خودرویی در نمایشگاه موناکو رونمایی شد که لقب قوی ترین شاسی بلند جاده ای دنیا را نزد خود دارد.

برابوس 900 راکت ادیشنقدرت و موتور

۱۸۶ اسب بخار بیشتر از نسخه پایه نتوانست برابوس را با خودروی برابوس ۸۰۰ راضی نگه دارد، برای همین در مدتی کوتاه برابوس ۹۰۰ راکت ادیشن رونمایی شد تا بلکه قدرت بیشتر آن از برابوس ۸۰۰ کمی برای این کمپانی آلمانی راضی کننده باشد.

برابوس ۹۰۰ راکت ادیشن به کمک موتور هشت سیلندر توئین توربو ۴۴۰۷ سی سی توانسته ۸۸۸ اسب بخار و ۱۰۵۰ نیتوتن متر گشتاور خروجی بگیرد. البته این تیونر موتور ۳۹۸۲ سی سی را به ۴۴۰۷ ارتقاء داده و گشتاور ۱۲۵۰ نیوتن متری این خودرو را به دلیل حفاظت از سایر قطعات خودرو روی ۱۰۵۰ محدود کرده است.

تمام قدرتی که برابوس از این خودرو گرفته از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به تمام چرخ های این خودرو منتقل می شود. شما می توانید با برابوس ۹۰۰ راکت ادیشن صفر تا صد را در زمان ۳.۲ ثانیه طی کنید. البته بهتر است بدانید برای رسیدن به این عملکرد باید خودروی خود را با رینگ های ۲۳ اینچی مونوبلاک پلاتینیم ادیشن سفارش دهید.

مانند همیشه برابوس به کمک سیستم تعلیق بادی ارتفاع خودروی تیونر شده خود را به اندازه ۲۵ میلی متر کاهش داده است.

به طور خلاصه بگوییم برابوس با تغییر در توربوشارژرها، بزرگ کردن پیستون ها، میل لنگ های متفاوت، پمپ های فشار، بزرگ کردن خروجی های اگزوز، یاتاقان های فورج کاری شده و بهبود نرم افزاری توانسته GLE کوپه را به قوی ترین خودروی شاسی بلند جاده ای دنیا تبدیل کند.

برابوس 900 راکت ادیشنطراحی ظاهری

همانطور که انتظار می رفت برابوس ۹۰۰ راکت ادیشن با همان چهره برابوس ۸۰۰ معرفی شد. همانند همیشه برابوس قطعاتی مثل جلوپنجره، اسپلیتر، دیفیوزر، اسپویلر و … را از فیبر کربن درست کرده است.

برابوس 900 راکت ادیشنکابین

عنصر اصلی کابین این خودرو رنگ قرمز است. در واقع بیشترین موردی که در کابین این خودرو به چشم می خورد، استفاده از تریم رنگ قرمز است. البته اجزاء دیگری مثل چرم های مرغوب و آلکانترا توانسته به جذابیت کابین خودرو بی افزاید.

حتماً بخوانید: آستون مارتین DBX 707؛ رقیبی بزرگ برای سوپر کراس اوورها

رقبای هم قدرت

بنتلی بنتایگا اسپید، لامبورگینی اوروس، پورشه کاین توربو GT و آستون مارتین DBX 707 از رقبای هم قدرت این خودرو هستند. البته تمامی رقبا از این خودرو ضعیف تر هستند.

برابوس 900 راکت ادیشنارزش خرید

اگر قصد خرید این خودرو را دارید معطل نکنید، زیرا تنها ۲۵ دستگاه از این خودرو تولید شده است. شما برای خرید یک دستگاه برابوس ۹۰۰ راکت ادیشن احتیاج به ۳۸۰۰۰۰ یورو پول دارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }