MHX7 650؛ یعنی بی ام و X7 M50i منهارتزمان مطالعه : ۲ دقیقه

بی ام و X7 M50i منهارت یا MHX7 650

همانطور که می دانید هنوز مدل M بلند قامت ترین محصول باواریایی ها یعنی X7 معرفی نشده است. برای همین تیونرهای مثل آلپینا و منهارت برای پرکردن جای خالی نسخه M دست به کار شده اند.

بعد از بی ام و سری ۲، بی ام و X6، بی ام و X5، بی ام و سری ۳ و … حالا نوبت به بی ام و X7 رسیده که منهارت آن را پرفورمنس کند.

بی ام و X7 M50i منهارت یا MHX7 650طراحی ظاهری MHX7 650

منهارت برای دیزاین محصولات بی ام و عموماً از ترکیب رنگ مشکی و طلایی استفاده می کند. در واقع این دیزاین امضای کار کمپانی منهارت شده است.

حتماً بخوانید: برابوس ۹۰۰؛ mersedes bens amg E63 S 4Matic هیولا شده

بیشترین موردی که در ظاهر این خودرو جلب توجه می کند، نوشته ها و لاین های طلایی در اجزای بدنه این خودرو است. اگر بخواهیم جزئی تر نگاه کنیم، منهارت قطعات اسپولر، دیفیوزر و آینه بغل ها را با فیبر کربن به نمایش گذاشته است، البته رینگ های ۲۳ اینچی این خودرو که پره هایی Y دارد و درون آن ها دیسک هایی به اندازه یک پیتزای بزرگ که روی آن ها کالیپرهایی طلایی رنگ نصب شده، خود جای جلب نظر دارد. البته این سبک طراحی در رینگ های MHX7 650 قبلاً در محصول MHX6 دیده شده بود.

در مورد ارتفاع خودرو هم باید بگوییم منهارت هم همانند برابوس ارتفاع خودور را دستکاری می کند. شما می توانید به کمک سیستم تعلیق بادی MHX7 650 تا ۲۵ میلی متر ارتفاع خودرو را پایین بیاورید.

بی ام و X7 M50i منهارت یا MHX7 650موتور بی ام و X7 M50i منهارت

به جای جذاب این مطلب رسیده ایم که شاید برای افرادی که آلپینا پسند هستند، زیاد خوشایند نباشد. این شاسی بلند فول سایز لوکس بی ام و در حالت استاندارد ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. آلپینا با تغییراتی که در موتور این خودرو انجام داد، توانست ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور بگیرد.

حتماً بخوانید: بی ام و آلپینا B8 گرن کوپه؛ بی ام و M8 کامپتیشن تکامل یافته

اما می رسیم به منهارت که از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو توانسته ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن متر گشتاور بگیرد. با این ارقام یعنی بی ام و X7 M50i منهارت قوی ترین نسخه X7 موجود در جهان است.

یک نکته برای افرادی که در اروپا زندگی می کنند. اگر دوست دارید خروجی صدای ماشین شما ترسناک باشد، منهارت می تواند برایتان فیلتر ذرات بنزین را حذف کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }