به یک رابطه عاطفی پایان دهید؛ اما باید به این موارد توجه کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

تمام کردن رابطه عاطفی

شاید در ادامه یک رابطه عاطفی به این نتیجه برسید که شریک تان انتخاب خوبی برای شما نبوده است. در این موقع شما به این نتیجه می رسید که به رابطه عاطفی خود پایان دهید.

تمام کردن رابطه عاطفیتوضیح بدهید

اگر به هر دلیل تصمیم داشتید به یک رابطه عاطفی پایان دهید، باید شریک عاطفی خود را با توضیح مطلع کنید که چرا نمی خواهید این رابطه ادامه پیدا کند.

حتماً بخوانید: علت عقب نشینی مرد در رابطه چیست؟

به رازهای او احترام بگذارید

بسیاری بعد از جدایی پشت سر پارتنر قبلی خود شروع می کنند به بدگویی و رازهای آن فرد را فاش می کنند. توصیه ما این است که رازهای آن فرد را پیش خود حفظ کنید و هیچ وقت از آن پیش دیگران بد نگویید.

به یک رابطه عاطفی پایان دهیدهیچ وقت برنگردید

اگر به یک رابطه عاطفی پایان دادید، باید برای همیشه آن فرد را فراموش کنید. بسیاری دلتنگی، تنهایی، بی حوصلگی و … را بهانه می کنند و دوباره می خواهد مجدد با آن فرد ارتباط برقرار کنند.

حتماً بخوانید: چرا بعضی از رابطه های عاطفی به پایان می رسد؟

به روزهای خوب خود احترام بگذارید

قول و امیدهای پوچ برای بازگشت، به پارتنر خود ندهید. اگر قصد تمام کردن رابطه عاطفی را دارید برای همیشه باید به آن رابطه پایان دهید. سعی کنید به روزهای خوبی که باهم داشتید احترام بگذارید.

حتماً بخوانید: شما چه زن و شوهری هستید که به قوانین قهر در رابطه آگاه نیستید!

اجازه ندهید که پارتنرتان خودش برود

از اینکه خیانت کنید یا با رفتارهای سرد و بی محلی سعی کنید تا طرف مقابل خودش رابطه را ترک کند، به شدت بپرهیزید. باید با او درباره علت تمام کردن رابطه عاطفی خود صحبت کند و دلیل خود را به او بگویید.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }