استفاده از جید رولر چه فوایدی برای پوست صورت دارد؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

جید رولر

میریم به قرن هفتم میلادی پیش خانم های پولداری که به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می دادند. مردم چین به جید، یشم می گویند و از آن به عنوان سنگ گرانبهایی یاد می کنند. البته فقط ثروتمندان چینی نبودند که از فواید این سنگ با ارزش بهره می برند، بلکه مصری ها و مایاها هم از این ابزار سلامت پوست استفاده می کردند.

مردمانی که از جید رولر استفاده می کردند بر این باور بودند که یشم اندام های تحت فشار و استرس را آرام و آلودگی های را از بدن خارج و آن ها را در جوان نگه داشتن پوست کمک زیادی می کند.

فواید جید رولر

حتماً بخوانید: لیزر آر اف فرکشنال؛ یک روش امن برای جوانسازی پوست

فواید جید رولر

این ابزار سنگی از طریق غدد لنفاوی آلودگی های پوست را دفع می کند و به دلیل به تحرک درآوردن ماهیچه های صورت به گردش خون بهبود می بخشد و سبب شفاف و روشن شدن پوست می شود.

استفاده مرتب از جید رولر می تواند پف ها و چین و چروک صورت را برطرف کند و به بسته شدن منافذ باز پوست کمک شایانی کند. بهره بردن از این روش می تواند آب اضافی و مواد زائد را از پوست صورت خارج کند.

فواید جید رولرطرز استفاده از جید رولر

ابتدا صورت خود را بشویید. بعد برای اینکه نفع بیشتری از جید رولر ببرید پوست خود را با محصولات مراقبتی چون آبرسان های پوست، روغن های مناسب پوست و سرم ها مرطوب و چرب کنید.

از گونه های خود شروع کنید و به سمت خط فک خود بروید. بعد جید رولر را به سمت پشت گوش های خود ببرید و به طرف ترقوه پوست خود بکشید. سپس پیشمانی خود را در جهت رویش موی صورت خود ماساژ دهید. البته استفاده از این ابزار روش های متفاوتی دارد و فقط ما به یکی از آن ها اشاره کرده ایم. به طور مثال در دیگر شیوه های ماساژ افراد زیر چشمان، کنار بینی، مرکز چانه و .. را ماساژ می دهند.

حتماً بخوانید: پاسخ به پرسش های متداول شما در مورد میکرونیدلینگ

چه افرادی نباید از جید رولر استفاده کنند؟

افرادی که دچار مشکلات التهابی پوستی مثل اگزما و آکنه هستند، نباید از این محصول مراقبتی پوست استفاده کنند.

حتماً شنیده اید که همه افراد به جز آن دسته که مشکل پوستی دارند، می تواند از جید رولر استفاده کنند. درست شنیده اید؛ اما اگر در استفاده از این ابزار مراقبتی مهارت نداشته باشید، مطمئناً سبب آسیب به پوست خود می شوید و باکتری و عفونت ها را در سطح پوستتان پخش می کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }