شما چه زن و شوهری هستید که به قوانین قهر در رابطه آگاه نیستید!زمان مطالعه : ۲ دقیقه

قوانین قهر در رابطه

ما زندگی مشترکی را نمی شناسیم که در آن جر و بحثی اتفاق نیفتاده باشد. جر و بحث عضوی جداناپذیر یک رابطه مشترک است و هیچ زوج موفقی نمی تواند آن را انکار کند. در بعضی از مواقع این مجادله ها با قهر پایان می یابد. در این زمان ها ما باید به قوانین قهر در رابطه آشنایی داشته باشیم تا به رابطه مشترک خود لطمه ای وارد نکنیم.

قبل از خواندن این مطلب اگر همسرتان راه آشتی را باز کرد، حتماً از این راه استقبال کنید و تمام سعی خود را کنید که قهرتان طولانی نشود و هر چه سریع باهم آشتی کنید.

قوانین قهر در رابطهدلیل قهر

اگر بحثی در بین شما و همسرتان اتفاق افتاد و شما برای مدتی از همسر خود قهر کردید، حتماً همسرتون باید بداند که به چه دلیل قهر کرده اید.

حتماً بخوانید: ویژگی زوج های موفق؛ چه زوج هایی در زندگی خوشبخت می شوند؟

دیگران نباید بفهمد

اگر در جمعی حضور پیدا کردید، هیچ وقت نذارید آن جمع متوجه قهر شما شود.

نهار و شام را باهم بخورید

بسیاری از زوج ها هنگامی باهم به اختلاف می خورند برای نشان دادن اعتراض خود وعده های غذایی خود را جدا از هم می خورند. زوج ها توجه کنید، قوانین قهر در رابطه به ما بازگو می کند که در بدترین شرایط زن و شوهر باید در کنار هم وعده های غذایی خود را بخوردند.

قوانین قهر در رابطهمکان خواب

مکان خواب هم شرایطی مثل وعده های غذایی دارد و نباید شما به هیچ عنوان در هنگام خواب جدا از همسر خود بخوابید.

حتماً بخوانید: چگونه رفتاری مناسب با همسر خود داشته باشیم؟

به گفته های خود توجه کنید

افراد هنگام عصبانیت زیاد روی صحبت های خود تمرکز ندارند و نمی دانند که چه سخنانی از دهان آن ها خارج می شود. سعی کنید در این مواقع بسیار به گفته های خود توجه کنید و بین خود و همسرتان مرزی قائل شوید و از خارج شدن سخنان بیهوده بسیار پرهیز کنید.

به طور مثال در این مواقع بعضی از زوج هایی که قوانین قهر را نمی دانند، خانواده های خود را وارد بحث می کنند. در این مواقع اگر توهینی شکل گیرد، می تواند شرایط را برای زوج بسیار وخیم کند.

حتماً بخوانید: خبر خوب؛ اگر این نشانه ها را در زندگی خود تجربه می کنید، حتماً به بلوغ روانی رسیده اید

مسائل گذشته را فراموش کنید

قوانین قهر بین زن و شوهر به ما آموزش داده که هیچ گاه مسائل گذشته را به وارد بحث جدید نکنیم. در جر و بحث بایستی فقط به موضوع اتفاق افتاده بپردازید و مسائل کهنه را فراموش کنید.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }