هیچ وقت شکم خالی قهوه نخورید، زیرا …زمان مطالعه : ۲ دقیقه

شکم خالی، قهوه خوردن

تعداد کثیری از ما صبح خود را به دلایل مختلف با نوشیدنی کافئین داری به نام قهوه شروع می کنیم. شاید عطر و بوی قهوه هنگام شروع روز برای ما خوشایند بیاید؛ اما مصرف این نوشیدنی گرم می تواند برای ادامه روز ما مشکل ایجاد کند. در ادامه ما برای افرادی که شکم خالی قهوه می خورند مطلبی تهیه کرده ایم تا شاید از این عادت خود کمی فاصله بگیرند.

شکم خالی، قهوه خوردنافزایش فشار خون

زمانی که شما شکم خالی قهوه مصرف می کنید، کافئین موجود در قهوه قلب شما را مجبور می کند بیشتر از حد نرمال خون را به تمام نقاط بدن برساند. حال این موضوع دلیلی می شود برای افزایش فشار خون در افرادی که شکم خالی قهوه مصرف می کنند.

حتماً بخوانید: بهترین زمان مصرف قهوه چه موقع است؟

افرادی که کیسه صفرا دارند

اگر شما جزء آن دست از افرادی هستید که به سنگ کیسه صفرا ابتلا پیدا کرده اید، به هیچ عنوان با معده خالی از نوشیدنی قهوه استفاده نکنید. اگر به این موضوع توجه نکنید صفرا شما منقبض می شود و در عملکرد آن اختلال ایجاد می شود.

شکم خالی، قهوه خوردنقهوه سبب اضطراب می شود

اگر تجربه این را داشته باشید که بلافاصله بعد از بیدار شدن قهوه بنوشید، به احتمال زیاد در ادامه روز خود دچار اضطراب می شوید. این موضوع از آنجایی نشات می گیرد که کافئین موجود در این نوشیدنی سبب تحریک هورمون های استرس می شود.

خرید کنید: اما شما می توانید در زمان های دیگر قهوه بنوشید

قهوه سبب اختلالات تمرکزی می شود

هر زمان که سطح هورمون کوتیزول در بدن شما کاهش پیدا کند، شما دچار اختلالات تمرکزی می شوید. این جریان زمانی که شما با معده خالی قهوه می نوشید اتفاق می افتد.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }