صبحانه ای متفاوت و خوشمزه ای را با رپ صبحانه تجربه کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

طرز تهیه رپ صبحانه

بسیاری از ما عادت کرده ایم که صبح خود را با یک صبحانه تکراری آغاز کنیم. بد نیست بعضی از مواقع به صبحانه های خود تنوع بدهیم و صبحی متفاوت را برای خود با یک صبحانه خوشمزه رقم بزنیم. ما در ادامه برای تنوع رپ صبحانه را پیشنهاد داده ایم.

مواد لازم

دو قاشق غذاخوری شکلات صبحانه

یک عدد موز

سه عدد توت فرنگی

ده عدد فندق

دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

نان تافتون بسته بندی کوچک

طرز تهیه رپ صبحانه
طرز تهیه رپ صبحانه

قدم اول

یک چاقو بردارید و نان خود را از مرکز به پایین یک برش دهید. شما با این کار خود ۴ ربع را تشکیل می دهید که قرار است در آخر به واسطه همین یک برش شما به یک رپ خوشمزه دست پیدا کنید.

حتماً بخوانید: چگونه در خانه یک پنکیک شکلاتی با مغز موز درست کنیم؟

قدم دوم

در این قدم ربع های دایره خود را با شکلات، کره بادام زمینی، موز و توت فرنگی خورد شده پر می کنید. توجه داشته باشید که شما فندق ها را خورد کنید و بر روی شکلات بریزید.

هنگام انجام این کار توجه کنید که شکلات صبحانه و کره بادام زمینی شما حکم چسب برای موز و توت های خرد شده دارند؛ یعنی شما بایستی شکلات خود را در ربع دوم و کره بادام زمینی خود را در ربع چهارم قرار دهید.

خرید کنید: شما برای تهیه این صبحانه خوشمزه احتیاج به شکلات صبحانه دارید

قدم سوم

آخرین مرحله از تهیه رپ صبحانه است. کافی است شما ربع چهارم خود را بر روی ربع اول بخوابانید و در ادامه ربع تشکل شده را بر روی ربع دوم که شکلات و فندق است، بخوابانید. در آخر شما به یک چهارم دایره می رسید و باید خود را برای میل کردن یک رپ صبحانه خوشمزه آماده کنید.

در آخر باید بگوییم شما می توانید این صبحانه خوشمزه را با دیگر میوه ها مثل آلبالو، گیلاس، تمشک و … درست کنید. به این موضوع هم اشاره کنیم که نیازی نیست که حتماً شما از یک نان کامل استفاده کنید، می توانید با نصف نان هم یک رپ خوشمزه درست کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }