اگر این تفکرات را دارید به هیچ عنوان ازدواج نکنیدزمان مطالعه : ۳ دقیقه

تفکرات اشتباه قبل از ازدواج

دوران قبل از ازدواج دوران آشنایی است و شما باید کاملاً با پارتنر خود قبل از شروع رابطه جدی آشنا شوید. پس مهمترین کاری که شما باید در این دوران انجام دهید حذف تفکرات اشتباه قبل از ازدواج است. در ادامه ما به چند تفکر اشتباه اشاره کرده ایم.

تفکرات اشتباه قبل از ازدواجمرد شما ضعیف نیست

اینکه عشق به زوجین قدرت می بخشد کاملاً درسته؛ اما بسیاری از خانم ها فکر می کنند پارتنر آنها به دلیل عاشق بودن دست به هر کاری می زند. داشتن این تفکر که همسرم به خاطر من دست به هر کاری می زند کاملاً اشتباه است و نباید فکر کنید که همسرتان فرد ضعیفی است و شما می توانید از او یک فرد زیردست درست کنید.

حتماً بخوانید: راه های مقابله با باج گیرهای عاطفی می تواند این موارد باشد

بحث برای زندگی ما نیست

بسیاری از زوج ها آنقدر درگیر فانتزی های عشق می شوند که فکر می کنند در زندگی آن ها هیچ وقت هیچ بحثی به وجود نمی آید. باید بگوییم این یک تفکر اشتباه است و مطمئن باشید هر زوجی در زندگی خود با مشکلاتی روبرو می شوند و بحث و حل مشکل هم جزئی از زندگی آن ها می شود.

حتماً بخوانید: ویژگی زوج های موفق؛ چه زوج هایی در زندگی خوشبخت می شوند؟

به مرور عوضش می کنم

از اشتباهات بزرگی که ممکن از هر زوجی مرتکب آن شوند، تغییر پارتنرشان است. بسیاری با این فکر رابطه خود را ادامه می دهند که می توانند همسرشان را عوض کنند و به آنطوری که دوست دارند آن را تغییر دهند. این طرز تفکر کاملاً اشتباه است و شما بایستی حتماً قبل از ازدواج شناخت کافی روی ویژگی های همسر خود داشته باشید.

تفکرات اشتباه قبل از ازدواجمسئولیت

مسئولیت زندگی به عهده مرده و به ما زن ها هیچ ارتباطی ندارد! این عبارت را از خیلی از دختران در شرف ازدواج شنیده ایم. باید به این دست از دختران بگوییم که اگر به دنبال یک زندگی موفق هستید که در آن آرامش داشته باشید باید حتماً قبل ازدواج تقسیم مسئولیت کنید و خودتان را با عبارت اول این پاراگراف گول نزنید.

حتماً بخوانید: آیا از پیامدهای ازدواج با دختر بزرگتر آشنایی دارید؟

جسم اهمیت دارد

مردها به جسم همسرشان نیاز دارند و اینگونه نیست که فقط عاشق طرز فکر و ذهنیت شان باشند. پس هیچ وقت جسم خود را فراموش نکنید و مطمئن باشید که مردها هم به جسم و هم به روحیات شما اهمیت می دهند.

حتماً بخوانید: زوج های موفق به پیشگیری از شکست در رابطه اهمیت می دهند؟

عشق افسانه نیست

همه زوج ها قبل از ازدواج فانتزی های عشقی زیبایی دارند؛ اما نباید فراموش کنید که زندگی فیلم یا سریال عاشقانه نیست و شما همیشه در یک عشق افسانه ای زندگی خود را ادامه نمی دهید. به واقعیت ها فکر کنید و در کنار دوست داشتن همسرتان یک زندگی زیبا درست کنید.

حتماً بخوانید: باج گیری های عاطفی؛ بازی با احساسات یک فرد

ارزش زن از بین می رود

اینکه قبل از ازدواج فکر می کنید که مردها قدر شما را نمی دانند و حمایت های شما را یادشان می رود، کاملاً اشتباه است. مردها کاملاً تفاوت بین شما و زن های دیگر را متوجه می شوند و هیچ وقت حمایت های شما را از یاد نمی برند.

عشق پایان ندارد

از تفکرات اشتباه قبل از ازدواج این است که زوج ها فکر می کنند عشق با گذشت زمان از بین می رود و روزی به پایان می رسد. عشق هیچ زمان از بین نمی رود و شما همیشه به آرامش، صمیمیت و همراهی احتیاج دارید.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }