اگر این علائم را دارید احتمالاً به ماری جوانا اعتیاد پیدا کرده ایدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

علائم اعتیاد به ماری جوانا

در قدیم می گفتند طرف معتاد علف یا گراس است. این روزها می گویند طرف معتاد ماری جوانا یا گل است. همه ی این نام ها به یک نوع مواد مخدر اشاره دارد و این روزها افراد زیادی به خصوص جوانان را به خود آلوده کرده است. امروز تیم ما به علائم اعتیاد به ماری جوانا اشاره کرده است. اگر علائم گفته شده در ادامه مطلب را به مدت چند ماه تجربه کرده اید، به احتمال زیاد شما به مصرف گل اعتیاد پیدا کرده اید.

علائم اعتیاد به ماری جواناتجربه علائم ترک مواد مخدر

افراد مصرف کننده زمانی که ماری جوانا آن ها تمام می شود و دیگر دسترسی به آن ندارند، حتماً علائم ترک مواد مخدر جزء تجربه های زندگی آن ها می شود.

فقط از کشیدن گل لذت می برید

افرادی که به گل کشیدن اعتیاد پیدا کرده اند دیگر برایشان کارهای لذت بخش گذشته جذابیتی ندارد و اکثر آن ها را رها کرده اند. در واقع آن ها فقط از مصرف مواد مخدر در زندگی لذت می برند.

میل شدیدی پیدا کرده اید

از علائم اعتیاد به ماری جوانا می تواند میل شدید و استفاده بی رویه از گل باشد.

حتماً بخوانید: مردان در زمان افسردگی بیشتر از زنان روی می آورند به اعتیاد

خود را به خطر می اندازید

افرادی که به این نوع مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده اند برای مصرف به هر دری می زنند و برایشان مهم نیست که در موقعیت های خطرناک قرار بگیرند. به طور خلاصه بگوییم مصرف ماری جوانا آنقدر مهم است که هیچ خطر و مشکلی نمی تواند آن ها را از کارشان باز دارد.

علائم اعتیاد به ماری جوانادوز مصرفی بالا

افرادی که معتاد شده اند دیگر دوزهای مصرفی پایین نمی تواند به آن ها حس خوب دهد، برای همین دوز مصرفی آن ها بعد از هر بار استفاده بالا می رود.

به کارهای خود اهمیت نمی دهید

از نشانه های اعتیاد به ماری جوانا می تواند اختلال در روند کارهای روزانه یک فرد باشد. فرد معتاد دیگر همانند قبل به کارهای مهم خود اهمیت نمی دهد و همیشه شاهد اختلال در کارهای خود است.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }