افرادی که این علائم را دارند حتماً با تلفن هراسی دسته و پنجه نرم می کنند؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تلفن هراسی

اختلال اضطراب انواع مختلفی دارد و ممکن است هر یک از ما که این مطلب را می خوانیم در وجودمان اختلالات اضطرابی دارد آرام آرام شکل می گیرد. یکی از این اختلالات اضطراب تلفن هراسی است.

از سکوت می ترسید

اکثر افرادی که تلفن هراسی دارند برای پیدا کردن زمان درست قطع تماس با مشکل مواجه می شوند. جالب است بدانید که این افراد از سکوت های معذب کننده ای که در حین گفتگو پیش می آید هراس دارند.

تلفن هراسیقبل از تماس فکر کردن

افرادی که دچار چنین اضطرابی هستند به دلیل اینکه نمی دانند پشت تلفن چه صحبتی کنند در بسیاری از مواقع قبل از تلفن زدن به دیگران فکر می کنند و در ذهن خود چندین بار سخنان خود را مرور می کنند.

حتماً بخوانید: اضطراب پنهان؛ اختلال روانی که زندگی بسیاری از ما را تحت الشعاع خود قرار داده است

پاسخ به درخواست های دیگران

افرادی که از تلفن حرف زدن هراس دارند همیشه می ترسند که فرد پشت خط از آن ها درخواستی داشته باشد و آن ها نتوانند به درخواست آن پاسخ دهند.

حتماً بخوانید: اضطراب اجتماعی؛ اضطرابی از جنس نگران بودن از دیگران

نگرانی از تماس های از دست رفته

این روزها اکثر افراد درخواست های خود را در قالب پیامی در شبکه های اجتماعی بارگذاری می کنند. حال این موضوع سبب شده افرادی دچار اضطراب و نگرانی بشوند. در واقع افراد از دیدن تماس های از دست رفته روی گوشی خود ترس دارند و پیش خودشان می گویند حتماً طرف مقابل کار مهمی داشته که زنگ زده و به من پیام نداده.

صحبت های اشتباه

افراد دچار این اضطراب همیشه نگران این هستند که پشت تلفن نتوانند به سؤال افراد پاسخ صحیحی بدهند. می شود گفت آن ها نگران وجود اشتباه در مکالمه خود با دیگران هستند.

تلفن هراسینگران خبر

یکی از دلایل هراس افراد از تلفن می تواند شنیدن خبرهای نگران کننده پشت تلفن باشد. در واقع این افراد از اینکه فردی با آن ها تماس بگیرد و خبر بدی به آن ها دهد ترس دارند.

پنهان کردن اضطراب

حتماً برای همه ی ما پیش می آید که بعضی اوقات حالمان از نظر روحی و روانی خوب نباشد. در این مواقع افرادی که دچار تلفن هراسی هستند برای پنهان کردن اضطراب خود انرژی زیادی را حین مکالمه صرف می کنند.

قطع کردن تلفن

افراد ترس دارند که فرد پشت تلفن گفتار بدی داشته باشد و آن ها مجبور به قطع کردن تلفن شوند.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }