اگر این علائم را دارید حتماً به آنفولانزا مبتلا شده ایدزمان مطالعه : ۱ دقیقه

علائم آنفولانزا چیست؟

با شروع فصول سرد سال متأسفانه بیماری آنفولانزا هم کار خود را شروع می کند و تعداد زیادی را در این کره خاکی با علائم خود آشنا می کند. آیا شما علائم آنفولانزا را می دانید؟

تب و لرز

در اکثر مواقع آنفولانزا با علائمی چون تب و لرز آشکار می شود. افراد مبتلا به احتمال زیاد در طول بیماری خود سه الی چهار روز تب، لرز، احساس سرما با وجود دمای بالای بدن و افزایش دما را تجربه خواهند کرد.

درد عضلات

از دیگر علائم آنفولانزا می توان به درد عضلات بدن اشاره کرد. اگر شما مبتلا شده باشید به احتمال زیاد عضلات گردن، بازوهای، پشت و پاهایتان درد می کند.

سردرد

سردردهای شدید خود می تواند از علائم مبتلا شدن آنفولانزا باشد. افراد مبتلا در این زمان ها حساسیت زیادی به نور و صدا پیدا می کنند. اما ما به مواردی اشاره کردیم که افراد دچار سردردهای میگرنی آن ها را هم تجربه می کنند. پس بهتر است این مطلب را بخوانید، شاید بیماری شما میگرن باشد نه آنفولانزا.

سرفه

از علائمی که به مدت دو هفته طول می کشد تا از بین برود، سرفه های خشک و مداوم است. بهتر است بدانید که در برخی از مواقع فرد مبتلا تنگی نفس را هم تجربه می کند.

احساس خستگی شدید

بیشتر مبتلایان به آنفولانزا احساس خستگی شدید را تجربه می کنند. این حس آنقدر شدید است که شما به هیچ عنوان نمی تواند بر آن غلبه کنید.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }