بهترین واکنش نسبت به پایان یک رابطه عاطفی چیست؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

بعد از جدایی چه باید کرد؟

یکی از تلخ ترین شرایط زندگی که ممکن است برای هر دختر و پسر جوانی اتفاق بی افتد جدایی از یک رابطه عاطفی است. در این زمان ها یک سؤال مشترک بین دختران و پسران به وجود می آید و آن این است که بعد از جدایی چه باید کرد؟ در ادامه تیم تکامگ سعی کرده پاسخ صحیحی به این سؤال بدهد.

بعد از جدایی چه باید کرد؟قدر آدم های اطرافتان را بدانید

سعی کنید بعد از جدایی بیشتر زمان خود را با افرادی که قدرتان را می دانند، بگذرانید. در این زمان ها ارتباط با خانواده و دوستان صمیمی می تواند حال شما را بسیار خوب کند و سبب می شود شما در زندگی احساس بهتری داشته باشید.

حتماً بخوانید: سواد رابطه؛ بدان تا زندگی بهتری را تجربه کنی

خودت را بیشتر دوست بدار

بعد از جدایی چه باید کرد؟ یک پاسخ خوب به این سؤال می تواند رها کردن وابستگی ها باشد. در این زمان ها بیشتر سعی کنید به زندگی مستقل و خودساخته روی بیاورید و یاد بگیرید که خودتان را در زندگی بیشتر دوست داشته باشید.

بعد از جدایی چه باید کرد؟رابطه جدیدی را شروع نکنید

یکی از مواردی که حتماً باید به آن توجه کنید، وارد نشدن به یک رابطه جدید است. شاید در روزهای اول جدایی شروع یک رابطه عاطفی لذت بخش باشد و حالتان را خوب کند، ولی در این مواقع داشتن رابطه جدید می تواند انتخاب نادرستی باشد.

حتماً بخوانید: آیا از پیامدهای ازدواج با دختر بزرگتر آشنایی دارید؟

به رابطه خود ادامه ندهید

احساس تنهایی در روزهای اول جدایی بسیار شدید است؛ آنقدر شدید است که شما احساس می کنید به عشقتان وابسته هستید. سعی کنید در این زمان ها به احساس خود غلبه کنید و به رابطه خود برنگردید.

توجه کنید هفته اول جدایی زمانی است که نباید اشتباهات پارتنر خود را نادیده بگیرید و خود را با یادآوری خاطرات خوبی که داشتید توجیه کنید و دوباره به رابطه خود برگردید. در این زمان سعی کنید با منطق رفتار کنید و دلایل جدایی خود را مورد بررسی قرار دهید.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }