با خلاصه ای از کتاب خودت باش دختر ما را همراهی کنیدزمان مطالعه : ۳ دقیقه

کتاب خودت باش دختر

از کتاب های پرفروش سال ۲۰۱۸ در آمازون و نیویورک تایمز، کتاب خودت باش دختر است. این کتاب با نگرش مستقیم بر سبک زندگی زنان و دختران نوشته شده است. در این کتاب به موارد بسیار جالبی در زندگی اشاره شده است. تیم تکامگ به چند مورد از موارد جالب این کتاب با ترجمه های سرکار خانم هدیه جامعی و سرکار خانم پری را اشاره کرده و امیدوار هستیم موارد اشاره شده شما را ترغیب در خرید این کتاب کند. البته توجه داشته باشید که این کتاب با ترجمه های متفاوت به بازار عرضه شده و شما هنگام خرید با مترجم های دیگری آشنا می شوید.

زندگی

زندگی قرار است سفری از یک مکان منحصر به فرد به مکان دیگر باشد. قرار نیست مثل یک چرخ و فلک باشد که شما را مدام به همان نقطه قبلی برگرداند. قرار نیست زندگیتان شبیه زندگی من باشد. اصلاً زندگی شما نباید شبیه زندگی دیگران باشد، بلکه باید ساخته دست خودتان و حاصل تلاش خودتان باشد.

کتاب خودت باش دختراهمیت دادن به اطرافیان خود

ما اغلب از افرادی که اطرافمان را پر کرده اند تأثیر می پذیریم و شبیه آن ها می شویم. اگر دوستان شما اهل غیبت هستند، قول می دهم که این عادت در شما نیز ریشه می دواند و رشد می کند. وقتی دنبال یک جمع زنانه می گردید، دنبال گروهی باشید که باعث پیشرفت یکدیگر می شوند نه به گریه انداختن یکدیگر.

حتماً بخوانید: کتاب هوش هیجانی اثر دنیل گلمن

شما رویایتان را می سازید

هیچ کس، حتی یک صدای مقتدر، نه مادرتان، نه حتی بهترین متخصص زمینه ای که رویایتان در آن قرار دارد، حق این را ندارد که به شما بگوید رویایتان چه اندازه بزرگ و دست نیافتنی است. آن ها می توانند در مورد همه چیز نظر دهند، اما تصمیم با شما است که به حرف آن ها گوش دهید یا نه.

به دنبال انگیزه باشید

بهتر است انگیزه ای برای ادامه دادن راه پیدا کنید. چون اگر این کار را نکنید، به شما قول می دهم شخص دیگری این کار را انجام خواهد داد. و خانم عزیز، اگر این اتفاق بیفتد، شاهد این خواهید بود که شخص دیگر به رویایی که شما داشتید دست پیدا می کند و از تلاش کرده لذت می برد.

کتاب خودت باش دخترپذیرفتن انتقاد

از خواندن نظرات دیگران صرف نظر کردم. این کار خیلی بزرگ است، همان موقع که نظر منفی کاربری را در مورد کتاب مهمانی دخترانه دیدیم، تصمیم گرفتم بی خیال شوم و به کارم ادامه دهم، شاید شما کتاب هایم را دوست داشته باشید و شاید برای روشن کردن آتیش از آن استفاده کنید، هر چه باشد مانعی برای ادامه راهم نیست، همه مورد انتقاد قرار می گیرند، مهم پذیرش انتقاد و ادامه راهتان است.

حتماً بخوانید: ریچل هالیس در کتاب خودت باش دختر به چه مواردی اشاره کرده است؟

به دنبال الگو

به دنبال کسانی باشید که حقیقت را می گویند. افرادی را بشناسید که با شما در مورد احساسشان صادق هستند و چگونگی به دست آوردن شجاعت را صادقانه برای شما بیان می کنند، آن ها می توانند الگوی ماندگار برای شما باشند چون به داشتن دوران سخت اعتراف کردن و آن را برای بقیه تعریف کردند.

خرید کنید: آیا قصد خرید کتاب خودت باش دختر را دارید؟

((نه)) به معنای متوقف شدن نیست

اگر بخواهم به خاطر خواندن این کتاب به شما هدیه ای بدهم، هدیه ام این است که ((نه)) فقط یک جواب است، امیدوارم هدیه ام را بپذیرید.

وقتی حرف از رؤیا می شود ((نه)) جواب محسوب نمی شود، کمله ((نه)) به معنای تسلیم شدن و دست از کار کشیدن نیست، ((نه)) به معنای ایجاد تغییر مسیر است. یعنی احتیاط کردن و پیدا کردن جایگاه واقعی تان. با پذیرفتن آن باید ببینید آیا موقعیت جدیدی که در آن قرار گرفته اید شما را برای رسیدن به مقصد اصلی تان آماده می کند یا نه؟

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }