با چند مورد از حس های قشنگ در این دنیا آشنا شویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

حس های قشنگ

در دنیایی که ما زندگی می کنیم بسیاری از حس ها هستند که در عین سادگی می توانند سبب آرامش و خوب شدن حالمان شوند. برای این حس های قشنگ نام هایی گذاشته شده که تیم تکامگ به چند مورد از آن ها اشاره کرده است.

حرف زدن با خود (Jouska)حرف زدن با خود (Jouska)

خیلی از زمان ها پیش می آید که ما در ذهن خود مشغول تحلیل مسائلی هستیم که دارد اتفاق می افتد. در این زمان ها اکثر ما شروع می کنیم با خود حرف زدن. این حس در افراد با نام Jouska شناخته می شود.

نگه داشتن زمان (Anchorage)

دیدید بعضی اوقات در زمان های خاصی اصلاً دلمان نمی آید که زمان بگذرد و دوست داریم زمان و آن لحظه را نگه داریم. به این حس که در شما ایجاد می شود Anchorage می گویند.

عاشق باران بودن (Pluviophilia)عاشق باران بودن (Pluviophilia)

اصطلاح Pluviophilia برای افرادی به کار می رود که همیشه دوست دارند هوا بارانی باشد و هر روز باران بیاید. در واقع این افراد عاشق باران هستند و در زمان های بارانی حالشان بسیار خوب است.

رها شدن از کار (Fika)

خیلی از اوقات پیش می آید زمانی که با دوستان خود وقت می گذرانیم، یک حس رها شدن از کار و روزمره زندگی درون ما را می گیرد. نام این حس Fika است.

بوی نم باران و خاک (Petrichor)

یکی از حس های قشنگی که با نام Petricho شناخته می شود، علاقه داشتن به بوی نم باران و خاک است. تا حالا این حس قشنگ را تجربه کرده اید؟

علاقه داشتن به برف (Chionophile)

افرادی هستند که حال دلشان با هوای سرد و برفی بسیار خوب می شود. نامی که به علاقه این افراد گذاشته شده Chionophile است.

عشق تختخواب (Clinophile)عشق تختخواب (Clinophile)

اگر عشق تختخواب خود هستید و زمانی که در آن سکونت دارید حالتان بسیار خوب است، حتماً حس Clinophile تجربه می کنید.

حتماً بخوانید: چگونه زندگی با شور و نشاط داشته باشیم؟

آرامش هنگام طوفان (Chrysalism)

از حس های بسیار جالبی که آن را با نام Chrysalism می شناسند، آرامش هنگام رعد و برق و طوفان است. جالب است بدانید افرادی که این حس را تجربه می کنند در خانه خود هنگام رعد و برق بسیار آرامش دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }