کدام برندهای ایرانی لاک های ناخن خوبی تولید می کنند؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

مارک های لاک ناخن ایرانی

برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی چند سالی است تیراژ کارخانه های خود را به خوبی با محصولات باکیفیت و متنوع آشنا کرده اند. امروز ما به سراغ مارک های لاک ناخن ایرانی رفته ایم و سعی کرده ایم چند برند معتبر و باکیفیت را مورد بررسی قرار دهیم.

قبل از خواندن این مطلب، آیا شما فرق ژلیش ناخن با لمینت ناخن را می دانید؟

لاک ناخن ماراللاک ناخن مارال

اگر به دنبال برند لاک ناخن ایرانی هستید که از تنوع رنگی بالایی داشته باشد، زود خشک شود و ماندگاری بسیار خوبی داشته باشد، لاک ناخن مارال می تواند انتخاب برای شما باشد. اما به این موضوع توجه کنید که اگر براقی لاک ناخن برایتان مهم است، به هیچ عنوان به دنبال این برند نروید.

لاک ناخن ساویز

اگر به دنبال برندی هستید که در تنوع رنگی کم نیاورد، مارک لاک ساویز می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این لاک علاوه بر تنوع رنگی زود خشک می شود و ماندگاری و براقی خوبی دارد. بهتر است بدانید که لاک ساویز کمی رقیق است و برای یک نتیجه خوب باید چند بار زده شود.

لاک ناخن مایلاک ناخن مای

تنوع رنگی این برند هم خوب است و همانند دو برند بالایی ماندگاری خوبی دارد و زود خشک می شود. البته به دلیل رقیق بودن لاک های برند مای باید دو سری ناخن ها خود را پوشش دهید.

حتماً بخوانید: چگونه ناخن های شفاف و براق داشته باشیم؟

لاک ناخن کالیستا

نکته جالب در مورد این برند نجات جان رالف است. در واقع برند کالیستا هنگام تولید محصولات خود تست حیوانی ندارد و به فکر جان رالف است. آیا شما رالف را می شناسید؟

لاک های ناخن این برند جزء پرفروش ترین محصولات آن محسوب می شود و می شود گفت انتخاب بسیاری از خانم های ایرانی است. این لاک تنوع خوبی در رنگ و نوع مات و براق دارد و می تواند نیازهای یک بانوی ایرانی را کاملاً رفع کند. در مورد غلظت محصول هم باید بگوییم کالیستا در این مورد خوب عمل کرده است.

لاک ناخن روبی سانلاک ناخن روبی سان

همه ی بانوان به دنبال یک لاک ناخنی باکیفیت خوب، پوشش دهی خوب، خشک شدن سریع و ماندگاری بالا هستند. برند روبی سان می تواند انتخاب خوبی برای این دست از بانوان باشد.

لاک ناخن این لی

از شاخصه های یک لاک خوب می تواند رنگ های آن باشد. خوشبختانه برند این لی در مورد این مسئله بسیار خوب رفتار کرده است. اما باید بگوییم لاک های ناخن این برند ماندگاری متوسط و غلظت پایینی دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }