چگونه در خانه یک پنکیک شکلاتی با مغز موز درست کنیم؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

پنکیک شکلاتی با مغز موز

یکی از دسرهایی که اکثر افراد با آن میانه ی خوبی دارند، پنکیک است. این دسر را می شود با میوه های مختلفی و طعم های مختلفی میل کرد. امروزه ما به سراغ پنکیک شکلاتی با مغز موز رفته ایم. قبل از خواندن مطلب بهتر است این مطلب را بخوانید تا از سیاه شدن موزهای خود جلوگیری کنید.

مواد لازم پنکیک شکلاتی با مغز موز

یک عدد موز

یک لیوان شیر

یک عدد تخم مرغ

یک و نیم پیمانه آرد سفید

یک قاشق چای خوری بکینگ پودر

دو قاشق غذاخوری پودر کاکائو

سه قاشق غذاخوری شکر

چهار قاشق غذاخوری کره آب شده

پنکیک شکلاتی با مغز موزقدم اول

در قدم اول تهیه پنکیک شکلاتی با مغز موز تخم مرغ، شکر، وانیل و شیر را در یک ظرف بریزید و با همزن دستی آنقدر بهم بزنید تا به یک ترکیب کرم رنگ برسید.

قدم دوم

در این قدم بکینگ پودر و آرد سفید را الک کنید. حال بعد از الک کردن با ترکیبی که در قدم اول تهیه کرده اید ترکیب و مخلوط کنید.

قدم سوم

در قدم سوم کره خود را ذوب کنید و با ترکیب بدست آمده در ترکیب دوم مخلوط کنید.

قدم چهارم

در آخرین قدم تهیه مایع پنکیک پودر کاکائو را اضافه می کنیم و به خوبی شروع به همزدن می کنیم. توجه داشته باشید که در این قدم ترکیب بدست آمده یک مایع نیمه سفت است.

قدم پنجم

ماهیتابه را روی شعله گاز بگذارید تا داغ شود. حال توسط یک قاشق غذاخوری مایع پنکیک را به صورت دایره دایره روی صفحه ماهیتابه بریزید. بعد از گذشت حدود ۱ الی ۲ دقیقه یک حلقه دایره موز را روی پنکیک خود قرار دهید. سپس روی موز را با یک قاشق مایع پنکیک پوشش دهید و بعد از اینکه یک حباب زد آن طرف پنکیک را بپزید.

قدم آخر

دسر شما آماده شده است. کافی است شما برای خود یک فنجان قهوه تهیه کنید تا با دسر خوشمزه خود میل کنید. بزارید ببینیم آیا شما با طرز تهیه قهوه های خوشمزه آشنایی دارید؟

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }