شغل های مناسب برای افراد بیش فعال چیست؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

 شغل های مناسب برای افراد بیش فعال

در دنیای فعلی انتخاب مسیر زندگی و شغل به مسائل مختلفی ربط پیدا می کند. یکی از این مسائل می تواند اختلالاتی باشد که بعضی از ما دچار آن هستیم. امروز روی سخن ما اختلال عدم تمرکز است و قصد داریم شغل های مناسب برای افراد بیش فعال را مورد بررسی قرار دهیم.

قبل از خواندن این مطلب اگر آشنایی با این اختلال ندارید، بهتر است این مطلب را مطالعه کنید و سپس به سراغ مطالعه این مطلب بیایید.

 شغل های مناسب برای افراد بیش فعالشغل های هیجانی

افرادی که دچار اختلال عدم تمرکز هستند در شرایط هیجان و استرس بهترین عملکرد را دارند. پس این افراد باید به دنبال مشاغلی بروند که ذات آن ها هیجانی و استرس زا است.

حتماً بخوانید: ویژگی های بیماری اختلال عدم تمرکز چیست؟

دوستدار وظایف متنوع

بیش فعال ها بسیار زود حوصله شان سر می رود. پس اصلاً این افراد در مشاغلی با یک کار خاص و تکراری عملکرد خوبی ندارند. سعی کنید اگر دچار این اختلال هستید مشاغلی را انتخاب کنید که در آن وظایف متنوعی داشته باشید.

مشاغل ریسک پذیر

همانطور که گقته شد، بیش فعال ها عاشق هیجان هستند. پس طبیعی است که این افراد از مشاغل ریسک پذیر خوششان بی آید. البته باید بگوییم ذاتاً این افراد ریسک پذیر هستند.

 شغل های مناسب برای افراد بیش فعالتمرکز روی کاری

همانطور که می دانید اختلال عدم تمرکز سبب می شود افراد دچار آن تمرکز بسیار پایینی داشته باشند. حال برای اینکه افراد دچار این اختلال بتوانند در کار خود تمرکز داشته باشند، بایستی حتماً به کار خود علاقه مند باشند تا بتواند راحت تر و بهتر تمرکز کنند.

کارهای که نظم و نظام دارند

اگر دچار اختلال بیش فعالی باشید حتماً متوجه شده اید که در کارهای خود نظم و نظام ندارید. پس کار کردن در محیطی که به شما نظم دهد و روند کاری منظمی داشته باشد، می تواند فعالیت بسیار مناسبی برای شما باشد.

مشاغل خلاقانه

از شغل های مناسب برای افراد بیش فعال می تواند مشاغل خلاقانه باشد. جالب است بدانید که این دست از افراد در مشاغل خلاقانه ای مثل معماری، هنر، عمران و … بسیار نابغه هستند.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }