دویدن، شنا، طناب زدن، بوکس و … همگی ورزش هایی با کالری سوزی بالا هستندزمان مطالعه : ۲ دقیقه

ورزش هایی با کالری سوزی بالا

اکثر افرادی که قصد کاهش وزن دارند حتماً در مورد ورزش هایی با کالری سوزی بالا جستجویی داشته اند. امروز ما چند فعالیت ورزشی که سبب افزایش کالری سوزی می شود را نام برده ایم و به میزان کالری سوزی در هر یک ساعت انجام آن ها اشاره کرده ایم.

دویدندویدن

از ورزش هایی که تمام اعضای بدن را درگیر می کند و سبب تقویت عضلات بدن می شود، دویدن است. شما اگر قصد سوزاندن ۹۰۰ الی ۱۵۰۰ کالری در یک ساعت را دارید، حتماً ۱ ساعت از شبانه روز خود را به دویدن اختصاص دهید.

حتماً بخوانید: آیا با انواع تیپ بدنی آشنایی دارید؟ + تیپ بدنی مزومورف، تیپ بدنی اکتومورف، تیپ بدنی مزواندومورف و … 

طناب زدن

شاید بسیاری از شما برای گرم کردن بدن خود قبل از رفتن به میدان ورزش های حرفه ای از طناب استفاده کنید. جالب است بدانید که همین ورزش بسیار ساده می تواند در هر ساعت ۷۰۰ الی ۱۱۰۰ کالری بسوزاند.

شناشنا

شنا نقش به سزایی در بهبود عملکرد عضلات دارد. اگر دوست دارید در طی یک ساعت بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ کاری بسوزانید، ورزش شنا را در انتخاب های اول خود قرار دهید.

بوکس

اگر عشق ورزش های کمی خشن و هیجانی هستید و دوست دارید در کنار هیجان میزان قابل توجهی کالری بسوزانید، می توانید ورزش بوکس را انتخاب کنید. این ورزشی که مدام بدن در حال حرکت است سبب سوزاندن ۵۴۰ الی ۸۰۰ کالری در ساعت می شود.

کوهنوردیکوهنوردی

از ورزش هایی با کالری سوزی بالا کوهنوردی است. افرادی که کوهنوردی را جزء انتخاب های خود برای سلامت و تناسب اندام انتخاب کردند در هر ساعت فعالیت خود بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ کالری می سوزانند.

پیاده روی سریع (ورزش هایی با کالری سوزی بالا)

از ورزش هایی که همه ی ما می توانیم در هر زمان و مکانی انجام دهیم، پیاده روی است. البته اگر به دنبال کالری سوزی بالا هستید باید به پیاده روی خود سرعت ببخشید تا بتوانید در هر ساعت بین ۵۵۰ تا ۹۰۰ کالری بسوزانید. اگر به دنبال دانستن نکته های جالبی در مورد پیاده روی هستید حتماً روی لینک کلیک کنید. جالب است بدانید میزان کالری سوزی پیاده روی هم پای بسیاری از ورزش های حرفه ای مثل بدنسازی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }