بررسی مشخصات آبرسان پوست چرب الیوکسزمان مطالعه : ۲ دقیقه

آبرسان پوست چرب الیوکس

یکی از انواع پوست که احتیاج به نگهداری بالایی دارد، پوست چرب است. برای برای نگهداری از پوست چرب احتیاج به یک آبرسان داریم. یکی از آبرسان هایی که در کشورمان تولید می شود، آبرسان پوست چرب الیوکس است. اگر می خواهید چربی پوستتان را کنترل و آن را آبرسانی کنید حتماً به بررسی این محصول را مطالعه فرمایید.

استفاده از آبرسان الیوکس

استفاده از این آبرسان به پوست شما بافتی مخملی و نرم می دهد. این بافت بسیار سبک و مات است و اصلاً پوست شما براق دیده نمی شود. یک موضوعی که سبب شده این محصول با ارزش شود این است که شما با استفاده از آن دیگر احتیاجی به محصولات نرم کننده و مرطوب کننده ندارید.

حاوی فاکتورهای مرطوبت کننده طبیعی

آبرسان الیوکس حاوی فاکتورهای مرطوبت کننده طبیعی یا (NMF) است. این مولکول های رطوبت ساز (مانند گلیسرین و اوره) به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد و از خشک شدن پوست محافظت می کند. حال برند الیوکس از ترکیب اوره و گلیسرین در محصولات خود استفاده کرده تا نفوذ پذیری مواد مؤثره موجود در آبرسان را در شرایط پوست دهیدارته شده در وضعیت پایدار نگه دارد تا پوست به بهترین روش هیدراته شود.

حاوی عصاره آلوئه ورا، ویتامین E و آسکوربیک اسید

این آبرسان حاوی عصاره آلوئه ورا، ویتامین E و آسکوربیک اسید (ویتامین سی) است که می تواند از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد و عوامل التهاب زا محافظت کند.

حاوی نیاسینامید

نیاسینامید ماده ای است که سبب می شود پوست شما روشن و چربی آن کنترل شود.

حاوی بامبو

آبرسان الیوکس برای اینکه بتواند منافذ بسته پوست را باز و تصفیه کند از ساقه ی آسیاب شده بامبو در محصول خود استفاده کرده است.

حاوی استرول های سویا

استرول های سویا یک ضد التهاب، آنتی اکسیدان، روشن کننده پوست، محرک ساخت کلاژن و محافظ در برابر اشعه UV است.

حاوی هومکتانت سدیم یا سدیم PCA

هومکتانت سدیم یا سدیم PCA موجود در آبرسان الیوکس عملکردی شبیه به هیالورونیک اسید دارد. از مزایای این ماده در این محصول می توان به جوانسازی، رفع چین و چروک و مرطوب کننده اشاره کرد.

حاوی لاکتیک اسید

این ماده که در این آبرسان موجود است سبب لایه برداری ملایم و آبرسانی پوست می شود.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }