استایل متناسب با کفش های تخت چیست؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

استایل متناسب با کفش های تخت

یکی از کفش هایی که در دنیای بزرگ مد جایگاه بسیار خوبی دارد، کفش های تخت است. این سبک کفش ها امروزه مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته است. اما بعضی از خانم ها به دلیل اینکه استایل متناسب با کفش های تخت را رعایت نمی کنند همیشه از پوشیدن این نوع کفش ها فراری هستند و اصلاً مشتاق خرید و استفاده نیستند. ادامه مطلب می تواند شما را در داشتن یک استایل متناسب با کفش های تخت کمک زیادی کند.

استایل مناسب با کفش تختچه نوع شلوار و لباس هایی مناسب هستند؟

شلوارهای گشادی که روی کفش می آید و شلوارهای تنگی که قدشان بالای مچ پاهیتان است، می توانند بهترین گزینه برای کفش های تختی باشند که شما به پا دارید.

خوبی کفش های تخت این است که شما می توانید با همه نوع اقلام البسه مانند پالتو، مانتو بلند و کوتاه و پیراهن های بلند و کوتاه بپوشید.

حتماً بخوانید: هر استایلی چه نوع سبک دکوراسیونی را می پذیرد

انتخاب رنگ کفش تخت

یکی از مهمترین مواردی که شما باید هنگام انتخاب استایتان توجه داشته باشید، تضاد رنگی کفش شما با البسه های شما است. اگر دوست دارید کفش شما دیده شود و توجه دیگران را به خود جلب کنید، حتماً تضاد رنگی بین کفش و البسه را رعایت کنید.

البته اگر از جلب توجه دیگران نسبت به خود خوشتان نمی آید، می تواند از تضاد رنگی را کنار بگذارید. این کار علاوه بر حذف جلب توجه می تواند قد شما را بلندتر نشان دهد.

استایل مناسب با کفش تختکفش های تخت تیز

اگر تصمیم دارید که پاهایتان کشیده تر دیده شود حتماً از کفش های تخت نوک تیز استفاده کنید. این سبک کفش می تواند ظاهری زیبا به استایتان دهد.

دیزاین کفش

اگر در کمد خود کفش های تخت با دیزاین فلزی و تزئینی دارید این نوید را به خود بدهید که حتماً استایل شما با این نوع کفش ها زیباتر و شیک تر خواهد شد. سعی کنید از رنگ تزئینات و فلزات روی کفش خود به نحو احسن استفاده کنید و یک ست بسیار خوب با سایر مواردی استایل خود داشته باشید.

طراحی و کیفیت

یکی از بخش هایی که شما باید هنگام خرید بسیار توجه کنید، طراحی و کیفیت محصول است. حتماً سعی کنید محصولی را خریداری کنید که منحصر به فرد و باکیفیت باشد. کیفیت بد می تواند کفش را بعد از مدتی دفرمه کند و پای شما را بد فرم نشان دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }