آیا تجربه دوری از افسردگی را داشته اید؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

دوری از افسردگی

افراد افسرده احتیاج به درک اطرافیان خود دارند و دوست دارند اطرافیان فکر نکنند که آن ها فقط حالشان بد است، بلکه آن ها فردی بیمار هستند و احتیاج به توجه بیشتری دارند. در این مطلب سعی داشته ایم تجربه یک فرد افسرده که دوری از افسردگی را تجربه و روز ایده آلی را آغاز کرده است به متنی برای شما عزیزان تبدیل کنیم.

دوری از افسردگیکمتر غمگین هستید

یکی از نشانه های دوری از افسردگی می تواند فاصله گرفتن از حالت غمگینی باشد. هر زمان که احساس کردید از حالت قبلی خود فاصله گرفته اید مطمئن باشید روز خوبی را شروع کرده اید.

حتماً بخوانید: افسردگی یک بیماری است نه یک حال بد

خداحافظی از تختخواب

افراد افسرده کمی برایشان سخت است که هنگام صبح خود را متقاعد کنند که از تختخواب بیرون بیایند. حال اگر شما هنگام صبح به راحتی از تختخواب خود جدا شدید مطمئن باشید روزی را شروع کرده اید که برای شما می تواند بسیار ایده آل باشد.

خستگی کمتر شده

اگر روزی را آغاز کردی که در آن احساس می کنی حالت بهتر از روز قبل است و کمتر احساس خستگی می کنی، این اطمینان را به خودت بده که دوری از افسردگی در زندگی تو اتفاق افتاده است.

افسردگیعملکرد خوب در فعالیت ها

ساعات کاری مفیدی می تواند یک آرزو برای افراد افسرده باشد. پس روزی برای شما خوب است که فعالیت های مفیدی داشته و به خوبی کار کرده باشید.

حتماً بخوانید: چه زمانی از دوره افسردگی خود فاصله می گیریم

لبخند زدن

یکی از نشانه های زیبای دوری از افسردگی می تواند لبخند زدن به افرادی باشد که در زندگی شما اهمیت دارند.

پاسخ به تماس های تلفنی

افراد افسرده همیشه در پاسخ به تماس های تلفنی رغبتی نشان نمی دهند و از این کار بسیار بدشان می آید. اما اگر همین افراد بدون اینکه احساس بی حوصلگی کنند به تماس های تلفنی پاسخ دهند، مطمئناً از حال بد خود کمی فاصله گرفته اند.

افسردهنگرانی کمتر در زندگی

افراد افسرده در اکثر مواقع بغضشان را تبدیل به گریه می کنند و در زندگی خود نگرانی های زیادی دارند. بنابراین اگر روزی را تجربه کردید که در آن گریه نمی کنید و کمتر نگران هستید خوشحال باشید، چونکه از حال بد خود کمی فاصله گرفته اید.

انجام کارهای ساده

تجربه داشتن کارهای ساده در طی شبانه روز خود می تواند نشانه ی خوبی از دوری جستن از افسردگی باشد. به طور مثال شما روزی را آغاز می کنید که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهید.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }