چه جملات عاطفی به همسر خود بگوییم تا عاشقمان شود؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

جملات عاطفی به همسر

همه ما دوست داریم همسر خود را در هر شرایطی خوشحال کنیم و در هر زمان حاضریم جان خود را بابت سلامت او در خطر بی اندازیم. حال در این بین افرادی هستند که فکر می کنند با گفتن جملاتی عاشقانه و عاطفی می توانند عشق واقعی خود را به همسرشان ثابت کنند. باید بگوییم بسیاری از جملات عاطفی از سر محبت و عشق است و پارتنر مقابل هدفی جز محبت به همسر خود ندارد، اما در بعضی مواقع بعضی جملات عاطفی ما شاید نتیجه عکس بدهد و پارتنر ما منظور واقعی ما را متوجه نشود.

جملات عاطفی به همسر
جملات عاطفی به همسر

من دنیا رو بدون تو نمی خوام

اگر دوست دارید زندگی قبل از ازدواج خود را زیر سوال ببرید و تمام تلاش های و دستاورد های خود را در زندگی شخصی بی ارزش کنید، حتماً جمله من دنیا رو بدون تو نمی خوام به همسرتان بگویید. به طور کل این جمله این مفهوم را می دهد که شما تمام هنر و دستاوردهای زندگی خود را بعد از ازدواج کشف کرده اید و قبل از ازدواج با همسر خود فردی ضعیف و ناتوان بوده اید.

حتماً بخوانید: سواد رابطه؛ بدان تا زندگی بهتری را تجربه کنی

تو منو کامل کردی در زندگی

رابطه ی عاطفی صحیح است که طرفین رابطه بار اضافی بر دوش یکدیگر تحمیل نکنند. جمله تو منو کامل کردی در زندگی بر خلاف این موضوع عمل می کند و می تواند شما در در پیش همسرتان ناقص نشان دهد.

جملات عاطفی به همسر

تو فقط مال منی

شاید فکر کنید که همسرتان از این جمله بسیار خوشحال می شود و پیش خود فکر می کند شما به آن بسیار علاقه مند هستید، اما در واقعیت شما دارید به آزادی همسرتان لطمه وارد می کنید و این اجازه را به خود دادید که فضای شخصی همسرتان برایتان هیچ اهمیتی ندارد. این جمله به دلیل دادن حس بسیار وابستگی به شخص مقابل بهتر است در اوایل زندگی اصلاً به کار نرود.

حتماً بخوانید: حرف هایی که نباید به درونگراها گفته شود

تو زندگی منو نجات دادی

بزارید ببینیم شمایی که این جمله را به کار می برید تا به امروز با باد هوا زنده بودید؟ این جمله کاملاً به این معنی است که شما بدون همسرتان نمی توانید به حیات خود ادامه دهید و بدون آن موجود ناتوان هستید. آیا همسر شما دوست دارد که پارتنرش یک موجود ضعیف و ناتوان باشد؟

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }